Wahrgenommene Preisfairness bei Revenue Management im Luftverkehr
Year of publication: |
2007
|
---|---|
Authors: | Friesen, Mark ; Reinecke, Sven |
Published in: |
Thexis : Fachzeitschrift für Marketing ; Fachzeitschrift für Marketing des Instituts für Marketing und Handel an der Universität St. Gallen. - Wiesbaden : Gabler/GWV-Fachverl., ISSN 0254-9697, ZDB-ID 614123-7. - Vol. 24.2007, 4, p. 34-39
|
Subject: | Fluggesellschaft | Airline | Revenue-Management | Revenue management |
-
Single-leg airline revenue management with overbooking
Birbil, Nurşen Aydın, Ş. İlker, (2013)
-
Synergizing RM science and airline distribution technologies : a pricing example
Bala, Praveen Kumar, (2014)
-
History of revenue management : from leg to O&D
Poelt, Stefan, (2016)
- More ...
-
Alles agil oder was? - Potenziale agiler Organisationsstrukturen im B-to-B-Preismanagement
Stenger, Daniel, (2022)
-
Friesen, Mark, (2008)
-
Friesen, Mark, (2007)
- More ...