Wahrnehmungs- und Kaufverhaltenswirkungen von Nährwertkennzeichen auf Lebensmitteln
Year of publication: |
2012
|
---|---|
Authors: | Königstorfer, Jörg ; Gröppel-Klein, Andrea |
Published in: |
Marketing : ZFP ; journal of research and management. - München : Beck, ISSN 0344-1369, ZDB-ID 717348-9. - Vol. 34.2012, 3, p. 213-226
|
Subject: | Lebensmittelverpackung | Food packaging | Ernährung | Nutrition | Warenkennzeichnung | Product labelling | Wahrnehmung | Perception | Kaufentscheidung | Purchase decision | Deutschland | Germany |
-
Verbraucherverständnis der Gestaltung von Lebensmittelverpackungen
Weinrich, Ramona, (2015)
-
Front-of-package nutritional labels and consumer beverage perceptions
Kim, Hyeyoung, (2012)
-
Front of pack labels enhance attention to nutrition information in novel and commercial brands
Becker, Mark W., (2015)
- More ...
-
Königstorfer, Jörg, (2006)
-
Königstorfer, Jörg, (2007)
-
Königstorfer, Jörg, (2007)
- More ...