Werbung als beeinflussende Kommunikation
Year of publication: |
1973
|
---|---|
Authors: | Kroeber-Riel, Werner |
Published in: |
Konsumentenverhalten und Marketing : Arbeitspapiere des Instituts für Konsum- und Verhaltensforschung an der Universität des Saarlandes. - Opladen : Westdt. Verl., ISBN 3-531-11175-2. - 1973, p. 137-162
|
Subject: | Absatz | Kommunikation | Werbung |
-
Meffert, Heribert, (1979)
-
Effective communications and advertising for financial institutions
Burns, Thomas J., (1986)
-
Subject heasdings in advertising marketing and communications media
Christianson, Elin B., (1964)
- More ...
-
Zentes, Joachim, (1997)
-
Rejoinder [Activation Research: Psychobiological Approaches in Consumer Research].
Kroeber-Riel, Werner, (1980)
-
Activation Research: Psychobiological Approaches in Consumer Research.
Kroeber-Riel, Werner, (1979)
- More ...