Wertorientiertes Dialogmarketing : Kampagnencontrolling auf dem Prüfstand
Year of publication: |
2008
|
---|---|
Authors: | Mann, Andreas ; Rath, Patrick |
Published in: |
Marketing review St. Gallen : Marketingfachzeitschrift für Theorie & Praxis. - St. Gallen : Thexis Verlag, ISSN 1865-6544, ZDB-ID 2412643-3. - Vol. 25.2008, 2, p. 50-54
|
Subject: | Direktmarketing | Direct marketing | Shareholder Value | Shareholder value | Controlling | Management control |
-
Why do firms invest in consumer advertising with limited sales response? : a shareholder perspective
Osinga, Ernst C., (2010)
-
Konzeption eines marktwertorientierten Steuerungs- und Monitoringsystems
Richter, Frank, (1999)
-
Finanzplanorientiertes Konzerncontrolling : Konzeption eines wertorientierten Steuerungsinstrumentes
Landsmann, Cord, (1999)
- More ...
-
Wertorientiertes Dialogmarketing : Kampagnencontrolling auf dem Prüfstand
Mann, Andreas, (2008)
-
Pristl, Ann‐Catrin, (2020)
-
Sustainable Consumption Communities – Relevance and Acceptance
Mann, Andreas, (2023)
- More ...