What makes a resource valuable? : identifying the drivers of firm-idiosyncratic resource value
Year of publication: |
2013
|
---|---|
Authors: | Schmidt, Jens ; Keil, Thomas |
Published in: |
The Academy of Management review : AMR. - Briarcliff Manor, NY : Academy of Management, ISSN 0363-7425, ZDB-ID 196768-X. - Vol. 38.2013, 2, p. 206-228
|
Subject: | Ressourcenorientierter Ansatz | Resource-based view | Ressourcennutzung | Natural resource use | Betriebliche Wertschöpfung | Value creation | Unternehmensnetzwerk | Business network | Theorie | Theory |
-
Innovation in Netzwerken : Renten - Relationen - Regeln
Duschek, Stephan, (2002)
-
Ressourcenorientierte Aufteilung von Aktivitäten in industriellen Dienstleistungsnetzwerken
Weißenfels, Sven, (2007)
-
Grundlagen zur Gestaltung von Geschäftsmodellen für akademische eBildungsdienstleistungen
Winand, Udo, (2006)
- More ...
-
Customer-specific synergies and market convergence
Schmidt, Jens, (2016)
-
What Makes a Resource Valuable? Identifying the Drivers of Firm-Idiosyncratic Resource Value
Schmidt, Jens, (2013)
-
Keil, Thomas, (2005)
- More ...