Wie Kundenbedürfnisse die Preisgestaltung beeinflussen
Year of publication: |
1980
|
---|---|
Authors: | Shapiro, Bensin P. ; Jackson, Barbara B. |
Published in: |
Harvard-Manager : Periodikum zu Theorie u. Praxis d. Managements. - Hamburg : Manager-Magazin-Verl.-Ges., ISSN 0174-335X, ZDB-ID 795788-9. - 1980, 2, p. 84-93
|
Subject: | Industrie | Absatz | Betriebliche Preisolitik |
-
Industrie: weiterhin mehr Optimismus im Auslandsgeschäft
Lachner, Josef, (2003)
-
Handelsorientiertes Herstellermarketing
Kirsch, Jürgen, (1987)
-
Umfrage zur Rationalisierung des industriellen Vertriebs
Jirasek, Johann, (1962)
- More ...
-
Winning and keeping industrial customers : the dynamics of customer relationships
Jackson, Barbara B., (1985)
-
The information imperative : managing the impact of information technology on businesses and people
Gibson, Cyrus F., (1987)
-
Winning and keeping industrial customers : the dynamics of customer relationships
Jackson, Barbara B., (1985)
- More ...