Wie viele Punkte auf der TIMSS-Metrik entsprechen einem Lernjahr? : Leistungszuwächse in Mathematik und Naturwissenschaften am Ende der Grundschulzeit
Year of publication: |
[2017]
|
---|---|
Authors: | Wendt, Heike ; Kasper, Daniel ; Bos, Wilfried ; Vennemann, Mario ; Goy, Martin |
Published in: |
Bildungsgerechtigkeit. - Wiesbaden : Springer VS, ISBN 978-3-658-15002-0. - 2017, p. 121-152
|
Subject: | Kinder | Children | Grundschule | Primary school | Wirkungsanalyse | Impact assessment | Bildungsniveau | Educational achievement | Mathematik | Mathematics | Naturwissenschaft | Natural sciences | Deutschland | Germany |
-
Hanushek, Eric Alan, (2023)
-
Baumert, Jürgen, (1997)
-
Algebra for 8th graders : evidence on its effects from 10 North Carolina districts
Clotfelter, Charles T., (2012)
- More ...
-
Kasper, Daniel, (1999)
-
The Regulation of Taxicabs in Chicago.
Kitch, Edmund W, (1971)
-
Why Airline Antitrust Immunity Benefits Consumers
Kasper, Daniel, (2009)
- More ...