Wissenschafts-Sponsoring : Grundlagen, Besonderheiten und Beispiele
Year of publication: |
1992
|
---|---|
Authors: | Hermanns, Arnold |
Other Persons: | Püttmann, Michael (contributor) |
Published in: |
Journal of business economics : JBE. - Berlin : Springer, ISSN 0044-2372, ZDB-ID 201074-4. - Vol. 62.1992, 11, p. 1171-1185
|
Subject: | Sponsoring | Sponsorship | Forschungsfinanzierung | Research funding |
-
Research grants, sources of ideas and the effects on academic research
Hottenrott, Hanna, (2014)
-
Funding science in America : congress, universities, and the politics of the academic pork barrel
Savage, James D., (1999)
-
Public vs. private good research at land-grant universities
Rausser, Gordon C., (2008)
- More ...
-
Grundlagen, Wirkung und Management des Sponsoring
Hermanns, Arnold, (1992)
-
Marktchancen nutzen mit Produktmanagement : ein Ratgeber für mittelständische Unternehmen
Lippmann, Herbert, (1993)
-
Sponsoring - Erfolgreiche Symbiose zwischen Wirtschaft und Gesellschaft?
Püttmann, Michael, (1991)
- More ...