Zukunftstechnologie Datenbrillen : Erfolgsfaktoren von Augmented Reality Smart Glasses
Year of publication: |
2018
|
---|---|
Authors: | Pick, Doreén ; Rauschnabel, Philipp A. |
Published in: |
Marktorientierte Unternehmensführung - innovative Methoden und ökonomische Perspektiven : Marketing, Management : Festschrift für Prof. Dr. Bruno Horst zum 65. Geburtstag. - Aachen : Shaker Verlag, ISBN 3-8440-5261-5. - 2018, p. 71-84
|
Subject: | Augenoptisches Erzeugnis | Ophthalmic products | Digitale Medien | Digital media | Konsumentenverhalten | Consumer behaviour | Innovationsakzeptanz | Innovation adoption | Marktforschung | Market research |
-
Digitales In-Store-Marketing : Erkenntnisse zu Akzeptanz und Wirkung
Spreer, Philipp, (2013)
-
Pintado, Teresa, (2017)
-
Consumer acceptance of dual-purpose chickens : a mixed methods approach
Brümmer, Nanke, (2018)
- More ...
-
Reducing temptation to switch mobile data service providers over time
Chuah, Stephanie Hui-Wen, (2018)
-
Ahuvia, Aaron, (2020)
-
Can augmented reality satisfy consumers' need for touch?
Gatter, Shirin, (2021)
- More ...