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Sammelwerk
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Author
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Schmitz, Christian
7
Belz, Christian
2
Hoffmann, Christian
2
Lennerts, Silke
2
Stölzle, Wolfgang
2
Uebernickel, Falk
2
Ahlers, Michael
1
Alavi, Sascha
1
Artmann, Christian
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Brüggemann, Felix
1
Böhm, Eva
1
Endres, Herbert
1
Habel, Johannes
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Helm, Roland
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Hofstetter, Christine
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Wieseke, Jan
1
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Published in...
All
The journal of product innovation management : an international publication of the Product Development & Management Association
2
Business Innovation Universität St. Gallen
1
Business Innovation Universität St. Gallen, Profilbereich Business Innovation
1
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - Koordination - Umsetzung
1
SpringerLink / Bücher
1
Source
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ECONIS (ZBW)
7
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1
-
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1
Internationales Vertriebsmanagement für Industriegüter : Handlungsimplikationen aus dem Blickwinkel internationaler Tochtergesellschaften und Vertretungen
Schmitz, Christian
(
contributor
)
-
2005
Establishing and maintaining satisfying distributor-relationships are major challenges for industrial manufacturers, selling in international markets. Christian Schmitz examines antecedents, components and impact levels of channel member satisfaction. Thereby the perspective of international...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003209687
Saved in:
2
The ambivalent role of monetary sales incentives in service innovation selling
Alavi, Sascha
;
Böhm, Eva
;
Habel, Johannes
;
Wieseke, Jan
; …
- In:
The journal of product innovation management : an …
39
(
2022
)
3
,
pp. 445-463
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013187388
Saved in:
3
Hebel im Kleinkundenmanagement
Schmitz, Christian
;
Ahlers, Michael
;
Belz, Christian
- In:
Führung von Vertriebsorganisationen : Strategie - …
,
(pp. 283-302)
.
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254005
Saved in:
4
Critical success factors and roadmap for the internationalization of value selling
Artmann, Christian
-
2014
Value Selling ist ein bekanntes Vertriebs-Prozess Konzept für B2B-Märkte und wird von Unternehmen zunehmend international eingeführt. Daraus ergeben sich zwei Fragen. Was sind die kritischen Faktoren für die internationale Einführung? Wie sieht ein möglicher Fahrplan aus? Die Literatur zu...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010442036
Saved in:
5
Business Innovation: Das St. Galler Modell
Schmitz, Christian
-
2016
-
1. Aufl. 2016
Geschäftsmodellinnovation -- Produkt- und Serviceinnovation -- Prozessinnovation -- Innovationsstrategie und -prozess -- Methoden und Instrumente -- Performance Management -- Organisation und Kultur. .
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014020429
Saved in:
6
Do business customers perceive what salespeople believe? : perceptions of salesperson adoption of innovations
Endres, Herbert
;
Helm, Roland
;
Schmitz, Christian
; …
- In:
The journal of product innovation management : an …
40
(
2023
)
1
,
pp. 120-136
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014291979
Saved in:
7
Business Innovation : das St. Galler Modell
Hoffmann, Christian
(
ed.
);
Lennerts, Silke
(
ed.
); …
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014009268
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