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Um langfristige Kundenbeziehungen zu etablieren sind Unternehmen vor allem in der kritischen Situation einer Beschwerde stets darauf bedacht die individuellen Wünsche und Bedürfnisse ihrer Kunden zu erkennen und zu befriedigen. Da nicht davon ausgegangen werden kann, dass Menschen...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009505966
Das Review arbeitet den Forschungsstand zum Beschwerdeverhalten auf. Dabei werden 24 Beschwerdedeterminanten auf ihren empirischen Rückhalt hin untersucht. Nach den Ergebnissen kann der Beschwerdeführer als sehr unzufrieden, einkommensstark, selbstbewusst und sozial aktiv charakterisiert...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009505981
Das Review arbeitet den Forschungsstand zum Nachbeschwerdeverhalten auf. Die Ergebnisse bestätigen das Reviewmodell, wonach die Unternehmensreaktionen die Wahrnehmung dieser Reaktionen, insbesondere die wahrgenommene Gerechtigkeit, positiv beeinflussen. Diese wiederum sorgt für...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009506018
This paper explores the relationship between destination image, cultural contact, perceived risk, satisfaction, and the revisit intention of international tourists to Binh Thuan province in Vietnam based on data obtained from 405 international tourists. Employing Partial Least Squares Structural...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012626751
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013364025
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013391013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014328946
Recognizing the growth of Facebook and advertising on this platform in an emerging market, we conducted a study on the impact of Facebook advertising characteristics on the market's purchase intention. This study attempts to identify and test key factors that have a direct impact on customer...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014431943
The study investigated the effect of corporate social responsibility (CSR) and green advertising receptivity (GAR) on the behavioral intentions of organizational customers within Vietnam's industrial and marine coatings sector, with a particular focus on the mediating role of green trust (GT)....
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014534547