Showing 1 - 6 of 6
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014580413
Knowing how to handle angry customers following a service failure is an important aspect of a service provider’s work role. This paper presents a conceptual framework to help better understand: (1) how customer anger is provoked by a service failure; (2) how it may be reduced through specific...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014200118
.000 forschende Innovatoren gegenüber. Gemessen an der Gesamtzahl von ca. 270.000 wirtschaftsaktiven Unternehmen im Jahr 2008 machen … Dienstleistungssektor getrennt, so zählten im Jahr 2008 im Verarbeitenden Gewerbe rund 44 % aller innovierenden Unternehmen zur Gruppe der … der überwiegende Teil der innovativen Unternehmen selbst FuE. Die insgesamt höchsten Anteile von Innovatoren ohne FuE …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011630178
.000 forschende Innovatoren gegenüber. Gemessen an der Gesamtzahl von ca. 270.000 wirtschaftsaktiven Unternehmen im Jahr 2008 machen … Dienstleistungssektor getrennt, so zählten im Jahr 2008 im Verarbeitenden Gewerbe rund 44 % aller innovierenden Unternehmen zur Gruppe der … der überwiegende Teil der innovativen Unternehmen selbst FuE. Die insgesamt höchsten Anteile von Innovatoren ohne FuE …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011624306
Organisation capital is one of the key intangible assets of firms, driving innovation and firm performance. Measuring this asset has been notoriously difficult, however. Differently to other intangible assets, firms do not build up organisation capital primarily by monetary investment but rather...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012215284
Organisation capital is one of the key intangible assets of firms, driving innovation and firm performance. Measuring this asset has been notoriously difficult, however. Differently to other intangible assets, firms do not build up organisation capital primarily by monetary investment but rather...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014097646