Showing 1 - 10 of 33
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011661399
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010492251
information processing of store environments during a field experiment conducted in two single-brand fashion-apparel stores (i … (e.g., brand information) and underlying processes that explain consumer behavior in brand-manifesting situations in …, and behavioral responses that characterize consumer-brand interactions at relevant brand touchpoints in compulsive buying …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012131651
Die Werbeeinstellung gilt als besonders verhaltensprägend und zugleich beeinflussbar durch die werbliche Kommunikation. Damit wird ihr eine zentrale Rolle als Vermittler von Werbewirkung zugesprochen. Allerdings wurde diese Vermittlerrolle bisher nur bei neuen Produkten mit unbekannten...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003428351
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009685548
Importance of sustainable consumption. Consumers associate sustainable products with ecological and regional production including a high credibility. In order to take advantage of this trend manufacturers of sustainable foods must communicate the sustainability of their products via packaging...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012221822
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011373324
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012024687
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012105262