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Die Prozessorientierung des Pricings rückte in den letzten Jahren verstärkt in den Fokus der wissenschaftlichen Diskussion; ferner wurden auch in Unternehmen verstärkt die Pricing-Prozesse überprüft. Im Mittelpunkt steht vielfach nicht mehr die klassische Preisoptimierung, sondern eine...
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Angesichts einer weiter zunehmenden Bedeutung der Globalisierungsthematik verfolgt diese Arbeit das Ziel, wesentliche Erfolgsfaktoren und Konfliktbereiche des Managements globaler Produkte zu ermitteln. Hierzu wurde vom Verfasser mit Hilfe einer umfangreichen empirischen Untersuchung das...
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India's economy is projected to grow at a fast clip over the next few years. With increasing purchasing power and a … surveys the state of current distribution channels in India and identifies four archetypes that FMCG firms can use as a …
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Consumers are the king in the modern business world. They are one who buys goods for their consumption to meet their aspirations. Fulfilling consumer desire is the ultimate goal of marketing activities. Indian business are highly influenced by the rapid changes in the technology, improved...
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India is emerging as an attractive market for consumer durables. Around 35.0 of the total sales come from rural and …
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India (hereafter referred as FMCG in the paper). The study is based on the conceptualization of brand equity by Aaker (1991 …). Data was collected from 826 FMCG consumers in five major cities in India. Correlation and regression analysis were used for …
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