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Various studies have been done to further understand adolescent skepticism, its antecedents and consequences, and the affect of skepticism on the processing of advertising and persuasion attempts among adolescents. Given the substantial purchasing power and advertising dollars currently spent on...
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Jugendliche, die über eine hohe Lesekompetenz verfügen, und Jugendliche, die nur eine (teilweise sehr) geringe Lesekompetenz … Berufsinformationsmaterialien ist, stellt sich dem AMS Österreich die Frage, ob sich die Printprodukte für Jugendliche mit unterschiedlicher …
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emergence of youth as a powerful consumer segment. Understanding this crucial segment in depth and developing specific marketing … strategies is important for business sustainability. By targeting the youth population in India, retailers will be investing in … substantiates this central point with findings from previous studies on youth and psychographic segmentation …
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Das Ombudsmannverfahren des Bundesverbandes deutscher Banken feiert am 1. Juli 2002 sein zehnjähriges Jubiläum. Das Jubiläum liefert eine willkommene Gelegenheit zur kritischen Bestandsaufnahme. Zudem soll der tiefergehenden Frage nachgegangen werden, ob sich die mit der Einführung des...
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