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accrue for both interacting parties. This is also the case for Bank-SME relationships. However, the recent financial crisis … academic and managerial circles, and offers insights on both the expected effect of the recent crisis on Bank-SME relationships …
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Das Hausbankprinzip nimmt bei der Finanzierung mittelständischer Unternehmen in Deutschland traditionell eine zentrale Stellung ein. Diese Beziehung unterliegt aktuell einem starken Wandel. Als Konsequenz wird häufig eine Abkehr vom Hausbankprinzip gefordert. Diese Untersuchung widmet sich der...
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Service quality and customer satisfaction are parts of factors that influence customer loyalty to bank services. Both … influenced their loyalty to the bank; and (3) examine simultaneous effects of service quality and customer satisfaction on … customer loyalty. This study used a survey research design, and respondents were selected purposively from a population of Bank …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012643064
that customers are not going to shift into other banks. Therefore, a bank has to understand the needs and wants of …
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Persistent link: https://www.econbiz.de/10014281693
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bei der Strategieumsetzung spielt der Vertrieb als Schnittstelle zwischen Markt und Bank. Die strategiekonsistente …
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