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Vor dem Hintergrund steigender Markenführungskosten und sinkender durchschnittlicher Auflage bzw. Reichweite vieler Medienangebote verfolgen immer mehr Medienunternehmen eine Strategie der Ausdehnung ihrer etablierten Marken über mehrere Medienkanäle hinweg. Durch Rückgriff auf etablierte...
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wichtiger, ist aber gleichzeitig schwierig und erfordert spezifisches Know-how. Kaum jemand weiß, wie sich Erfolge im Internet … sämtliche Kommunikationsprozesse im Internet wissenschaftlich analysiert und den Beteiligten ein Instrument für die Planung …
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The internet has transformed the way in which voters access and receive political information, such that it has … to filter relevant information themselves. The introduction phase of the internet coincided with a decreasing voter … internet's effects on the consumption of information is also relevant for how voters view labor policies. …
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We investigate the effects of the rise of the Internet as an additional mass medium on news consumption patterns and …. Furthermore, these altered news consumption patterns have no or small effects on political attitudes. -- news ; the Internet …
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We survey the economics literature on media as it applies to the Internet. The Internet is an important driver behind … media convergence and connects information and communication technologies. While new Internet media share some properties …-tuned tailoring and targeting of ads based on individual user characteristics are common features on many Internet media and social …
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