Showing 1 - 10 of 550
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014232392
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014283555
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003484325
sponsorship is an important source of income for professional sporting organisations and an effective marketing tool for companies … aiming at commercial objectives through sports sponsorship. The most successful sports sponsorships are based on a good … studies the main factors for successful relationships in the context of sports sponsorship are identified and discussed. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521357
Im Zentrum des vorliegenden Beitrags steht die Ermittlung von Unterschieden zwischen Ambush Marketing und Sponsoring in …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521427
Teamsportsponsoring nimmt als Bestandteil des Kommunikations-Mix immer bedeutender. Werbetreibende Unternehmen wenden hier teilweise ganz erhebliche Summen auf. So werden z. B. für die aktuelle Bundesligasaison 2010/2011 Trikotsponsoring-Aufwendungen in Höhe von 2,8 Millionen (St. Pauli/ARD...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009521878
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009527115
Voraussetzungen kann ein solcher Einstellungstransfer von der Vereins- auf die Sponsorenmarke gelingen? -- Sponsoring …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009721123
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009758309