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Dialog-Marketing wird von immer mehr im B-to-B-Markt tätigen Unternehmen eingesetzt, um den Return on Marketing Investment nachhaltig zu steigern. Die Instrumente des Dialog-Marketings ermöglichen es, die Effizienz und Effektivität von Marketing-Aktivitäten gezielt zu messen und damit zu...
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In this paper, we examine the effect of relationship perceptions and relationship marketing instruments on customer share development. We also study the interaction effect of these instruments with behavioral loyalty and relationship perceptions. This study is executed among a sample of...
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In customer relationship management, practitioners are often faced with the task of valuing customers in terms of inter-purchase times and purchase quantities. Some customers represent steady revenue streams, while others exhibit a great deal of variation in their interaction with a firm through...
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The widespread implementation of customer relationship management (CRM) technologies in business has allowed companies to increasingly focus on both acquiring and retaining customers. The challenge of designing incentive mechanisms that simultaneously focus on customer acquisition and customer...
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Herkömmliche Vermarktungskonzepte zeigen sich beim derzeitigen Überangebot an Dienstleistungsflächen im Grossraum Zürich als nur bedingt wirksam. Die Maklerfirmen sind mit zahlreichen Vermietungsaufträgen eingedeckt und können die verschiedenen Mandate nicht ohne tatsächliche oder...
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Gegenstand dieser Arbeit ist das strategische Absatzmarketing der untersuchten Fonds vis-á-vis der Schweizer VE. Die Produktwahlkriterien und strategische Positionierungen bilden den Schwerpunkt. Sie sind Vorraussetzung und Ausgangspunkt für eine logische Herleitung des (taktischen) Einsatzes...
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Introduction - Remark; Power of Direct Marketing; Life Cycle Marketing; Lead Generation Programme - A Multi-Channel Experience; Proactive Retention Management, Key Success Factors for Multi-Channel Distribution...
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