Showing 1 - 10 of 4,391
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012807836
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011802391
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012664193
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014307945
The various practices of different countries show that, in order to achieve trade unions' goals, working relationships with the media are very important, especially in terms of influencing public (stakeholder) opinion, as well as instilling confidence in trade unions. This paper presents some...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012014087
Messen brauchen Medien und Medien brauchen Messen. Als mediale Großereignisse ziehen Messen eine Vielzahl von Medienvertretern an. Die PR-Arbeit bei Messegesellschaften ist daher ein ist vielschichtiges Feld, welches diverse Einflussfaktoren zu berücksichtigen hat. Insbesondere die...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003813635
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009530336
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011546793
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010433535
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009672413