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Persistent link: https://www.econbiz.de/10010535675
Obgleich Snapchat im Mediennutzungsverhalten insbesondere von Teenagern eine zunehmend wichtige Rolle spielt, liegen … werden und welche Inhalte- und Gestaltungserwartungen diese an Snapchat-Auftritte von Marken knüpfen. Zudem fehlt es an … Untersuchungen, die Aufschluss darüber geben, in welchem Umfang deutsche Medienmarken mit eigenen Snapchat-Accounts aktiv sind …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806874
This paper aims to understand the motivations and behavioural patterns of Snapchat use by Generation Z (Gen-Z) and … reported Snapchat being adopted for connecting with friends as it provided them with secure and authentic experience over other … social media platforms. The gratifications gained from the use of Snapchat by Gen Z users were identified emerging from the …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013286539
Obgleich Snapchat im Mediennutzungsverhalten insbesondere von Teenagern eine zunehmend wichtige Rolle spielt, liegen … werden und welche Inhalte- und Gestaltungserwartungen diese an Snapchat-Auftritte von Marken knüpfen. Zudem fehlt es an … Untersuchungen, die Aufschluss darüber geben, in welchem Umfang deutsche Medienmarken mit eigenen Snapchat-Accounts aktiv sind …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011774752
, and the clusters were profiled according to several social media engagement motivations. The groups were named as …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013253173
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Ad-supported websites face an increasing loss of monetizable ad impressions due to the rapid spread of adblockers, which allow users to get desired website content without unwanted advertising. As a countermeasure, many of these websites use anti-adblock filters, which detect adblock users and...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012505549
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