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Baigiamojo darbo tikslas - suformuoti AB „Montuotojas“ marketingo strategiją. Teorinėje darbo dalyje, remiantis Lietuvos bei užsienio autorių moksline literatūra bei straipsniais, analizuojamos pagrindinės marketingo strategijos formavimo organizacijoje teorinės nuostatos, aptariama...
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Die Erwartungen von Kunden an Sach- und Dienstleistungen haben sich verändert. Einerseits stellen sie höhere Anforderungen in Bezug auf Qualität, Komfort und Personalisierung. Andererseits möchten sie gestaltend zur Erreichung dieser Werte beitragen. Um weiterhin am Markt konkurrieren zu...
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institutional literature, the authors question the assumption that service logic is dominant for all actors of a service ecosystem …. By applying activity theory, the article illustrates how an institutional logic multiplicity among actors can negatively … state logic of some actors, which is characterized by the obligation to provide mobility, impairs the quality of service …
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Purpose: Adopting the service-ecosystem perspective, this is the first empirical study conceptualising tourism as an ecosystem. Based on the institutional theory and focusing on high-value hospitality services, it aims to unveil the components of the multilayer tourism ecosystem that enable...
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