Showing 1 - 10 of 85,167
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011962729
This step-by-step textbook shows students how to design, conduct, and interpret market research. Marketing research … the proper research design and on to advice on successfully presenting results. Marketing research provides clear …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479544
Das Marketing als eine der jüngeren und auch dynamischsten Disziplinen der Betriebswirtschaftslehre unterlag seit den … als purer Schlagwortaustausch dargestellt hat. Professor Dr. Dr. h. c. Hans Hörschgen prägte das Marketing während dieser … fraktalisierte Märkte sind nur einige wenige Beispiele von Herausforderungen, mit denen sich das Marketing konfrontiert sieht. Die …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402178
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001539150
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001678866
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013208209
Contents: Introduction: Advances in marketing research methods / Robin Nunkoo, Viraiyan Teeroovengadum and Christian M …. Ringle -- Part I: Quantitative research methods -- 1. Scale development in marketing research / Noorjahan Banon Teeluckdharry …, Viraiyan Teeroovengadum and Ashley Seebaluck -- 2. Necessary condition analysis in marketing research / Jan Dul, Sven Hauff and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012665647
Econometric models in marketing : editors' introduction / Philip Hans Franses, Alan L. Montgomery -- The role of stated … profit maximization in direct marketing / Lars Muus, Hiek van der Scheer, Tom Wansbeek -- New and improved direct marketing … uncertainty about economic theory when estimating consumer demand / Alan L. Montgomery -- Discrete choice models incorporating …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012049576
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011776008
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014022373