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While product and service customisation strategies are employed by a growing number of successful companies on and off the Internet, customised pricing may offer greater potential profit. The basic idea of price customisation is simple: Charge every customer the (individual) price he is willing...
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Many brand manufacturers are facing increasing competition from competitors entering the market with extremely aggressive prices. To face this new competition the branded manufacturers traditionally lower their own prices or do not react to such attacks at all. Both strategies are not optimal. A...
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Strategie – Profitables Wachstum in Märkten und Segmenten -- Marketing – Marketingeffizienz und Markenerfolg -- Vertriebsperformance – Erfolg im Vertrieb -- Pricing Excellence -- Trends und Ausblick.
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Einfhrung -- Erstüer Teil Grundlagen des Investor Marketing -- Investor Marketing als Herausforderung -- Grundlagen der Investor-Marketing-Strategie -- Instrumente des Investor Marketing -- Management von Kapitalmarkterwartungen -- Zweiter Teil Zielgruppen des Investor Marketing -- Investor...
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Die Markteinführung eines Fahrzeugs - entweder als Substitution für ein bestehendes Modell oder als Beginn einer neuen Modellreihe - bietet für Automobilhersteller eine Reihe von Chancen und Möglichkeiten, z.B. die Neupositionierung der Marke, das Erschließen neuer Marktsegmente, die...
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Main description: Mit der vorliegenden Gedächtnisschrift ehren Freunde, Weggefährten und Schüler Professor Dr. Karl-Heinz Ketterer, der bis 2003 im Verbund des Instituts für Wirtschaftspolitik und Wirtschaftsforschung an der Universität Karlsruhe tätig war. Der Band fasst seine...
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China is the world’s largest power region, achieving economic growth rates that exceed those of most industrialized countries. In this book practitioners of international companies are offered valuable insights and lessons from established and successful managers, academics and consultants....
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