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Zur intensiven Diskussion des Themas in der Öffentlichkeit hier ein umfassender Überblick. Dieser beinhaltet eine umfangreiche Dokumentation der Messmethoden und der Größe der Schattenwirtschaft in 70 Ländern weltweit. Die Analyse von wirtschaftspolitischen Optionen soll zur kontroversen...
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Problemstellung — Olfaktorik als vernachlässigte Modalität zum Aufbau und zur Stärkung von Marken -- Theoretischer Rahmen — Einbindung olfaktorischer Reize in die Markenkommunikation -- Empirischer Teil — Wirkungen der Integration von olfaktorischen Reizen in die Kommunikation des...
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Die wettbewerbsrechtliche Überprüfung, ob eine Preissetzung, -angabe oder -werbung gegen das UWG oder die PAngV verstößt, erfordert Annahmen, wie Verbraucher solche geschäftlichen Handlungen verstehen und darauf reagieren. Die Arbeit stellt die Annahmen des Wettbewerbsrechts über das...
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chapter Introduction -- part Part I Monetizing Information as an Asset -- chapter 1 Why Monetize Information -- chapter 2 Prime Ways to Monetize Information -- chapter 3 Methods for Monetizing Information -- chapter 4 Analytics: The Engine of Information Monetization -- part Part II Managing...
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This book offers a unique view of how innovativeness and competitiveness improve when organizations establish alliances with partners who have strong capabilities and broad social capital, allowing them to create value and growth as well as technological knowledge and legitimacy through new...
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The present book provides an enterprise-wide guide for anyone interested in pursuing analytic methods in order to compete effectively. It supplements more general texts on statistics and data mining by providing an introduction from leading practitioners in business analytics and real case...
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This book offers a unique view of how innovativeness and competitiveness improve when organizations establish alliances with partners who have strong capabilities and broad social capital, allowing them to create value and growth as well as technological knowledge and legitimacy through new...
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part PART I Business ecosystems in China -- chapter 1 Rise of business ecosystems in China -- part PART II Alibaba case -- chapter 2 Alibaba’s ecosystem transformation: strategic change -- chapter 3 Expanding by investing: speeding up the growth of Alibaba’s business ecosystem -- chapter 4...
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