Showing 1 - 10 of 19,236
strategischer Erfolgsfaktoren zurück. Sodann befassen sich mehrere Abhandlungen mit Bereichen wie Marketing, Kooperation …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011402015
Die sorgfältig geplante und umgesetzte Markteinführung von Neuprodukten zählt zu den zentralen Determinanten des Innovationserfolgs. Trotz dieser Bedeutung widmen sich nur wenige Untersuchungen diesem Thema. Bisherige Forschungsarbeiten weisen zudem erhebliche Defizite hinsichtlich der...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013517407
Rahmen von gro#x00DF;en IT-Ver#x00E4;nderungsprozessen -- Versicherung 2.0 #x2013; Marketing und Kommunikation im Social …Lange Zeit wurde Marketing in der deutschen Versicherungswirtschaft vernachlässigt. Häufig konzentrierten sich die … Unternehmen lediglich darauf, ihre Vertriebspolitik zu optimieren. Marketing im Sinne einer Unternehmensphilosophie, bei der alle …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014424792
ROI rates than traditional marketing and sales initiatives. This book presents a selection of monetization strategies that …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013373458
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012587181
Chapter 1: The Unpredictable Environment and Role of Innovation -- Chapter 2: The Entrepreneurs, the Innovation Process and the Management of Uncertainty -- Chapter 3: The Necessity and the Drawbacks of Product and Process Innovation -- Chapter 4: A Review of Excessive Development Studies on the...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013192316
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011988980
Middle managers are believed to play most crucial part in strategic change that in consequence leads to organizational success. The present study seeks to identify the underlying success factors for effective strategic change and, to investigate the relationship between middle management...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011658809
POSCO has played a major role in Korea’s economic development by supplying domestic manufacturers with high-quality, low-cost steel products. Despite its initial disadvantage and lack of resources such as capital, technology, and raw materials, it has emerged as a world-class steel maker in a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10003904178