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This book is devoted to the dynamic development of retailing. The focus is on various strategy concepts adopted by retailing companies and their implementation in practice. This is not a traditional textbook or collection of case studies; it aims to demonstrate the complex and manifold questions...
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pt. 1. Merchant networks, early modern long-distance trade and globalization : theoretical considerations and historiographical reappraisal -- pt. II. The social composition of networks : cultural identities versus transnationality -- pt. III. Connecting spaces : networks and systems, merchants...
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Contents: Preface -- Foreword -- 1. Introduction -- 2. Theory -- 3. Supply chain economy -- 4. Market structure and location of production -- 5. Globalisation -- 6. International firms -- 7. Regional policy -- 8. Conclusions -- Bibliography -- Index.
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Managing Retail Brands Across Different Consumer Perception Levels -- Reciprocal Effects of the Corporate Reputation and Store Equity of Retailers -- Managing retail brands in the light of different local competitive contexts -- Importance of Retail Brand Equity and Store Accessibility for Store...
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Controlling im Handel Dieses Buch gibt einen Überblick zur Steuerungssystematik von Handelsunternehmen und bietet praxisbewährte Lösungsansätze. Dabei geben die Autoren wertvolle Einblicke in ihre umfassende Erfahrung aus der Beratungs- und Handelsbranche und beschreiben anschaulich Ansätze...
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Teil I: Die Digitalisierung von Gesellschaft, Wirtschaft und Handel -- Teil II: Technologien für die Digitalisierung des Handels -- Teil III: Transformation des Handels zu digitalisierten Unternehmen. .
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Der stationäre Handel im digitalen Zeitalter -- Herausforderungen des stationären Handels -- Neuerfindung des stationären Handels -- Digitale Innenstadt und Shoppingcenter der Zukunft -- Risk-Benefit im Handel der Zukunft.
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