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Gratification Ansatz und die Massenmedien -- Die Uses and Gratifications Forschung und die neuen Online-Medien -- Massenmedien und …
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Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their...
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Forschungsschwerpunkte sind Medienpsychologie und -management. …
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-yi Hsu -- 8. News media viability / C. Ann Hollifield -- 9. Industry organization, media management and media economics …
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Gemeinwohlorientierung der Massenmedien in Deutschland, Österreich und der Schweiz. …
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Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
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-- Controlling in media companies -- Corporate Social Responsibility in Media Companies -- Crisis Management in Media Companies … Data Analytics -- Digital Rights Management. Technologies, Application Areas and Development Perspectives -- Film and …. Preface to the Handbook of Media and Communication Economics -- Management of content in the core processes of production and …
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