Showing 1 - 10 of 15,908
Gratification Ansatz und die Massenmedien -- Die Uses and Gratifications Forschung und die neuen Online-Medien -- Massenmedien und …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021151
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013516129
Handbook of Media Economics provides valuable information on a unique field that has its own theories, evidence, and policies. Understanding the media is important for society, and while new technologies are altering the media, they are also affecting our understanding of their...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012254705
Forschungsschwerpunkte sind Medienpsychologie und -management. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013368520
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515215
undergraduate and graduate courses in media management, media industries, communication technology, and business management and …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014515255
Gemeinwohlorientierung der Massenmedien in Deutschland, Österreich und der Schweiz. …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015095
Abstract AbstractDer Band greift den Medienwandel aus ökonomischer, politischer und journalistischer Perspektive der letzten zwei Jahre auf. Dazu werden ausgewählte Beiträge aus Netzveröffentlichungen herangezogen. Die Leser erhalten somit einen redaktionell gefilterten, kompakten Überblick...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012015342
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012121100
-yi Hsu -- 8. News media viability / C. Ann Hollifield -- 9. Industry organization, media management and media economics …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012251870