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vDie Einführung neuer Produkte am Markt ist von zentraler Bedeutung für die Wettbewerbsfähigkeit eines Unternehmens. Dabei sind in den letzten Jahren insbesondere Marketingmaßnahmen in der Phase vor der physischen Markteinführung in den Blickpunkt des Interesses gerückt. Die...
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Produktvorankündigungen sind in fast allen Industrien weit verbreitet und aufgrund ihrer Bedeutung für die Unternehmenspraxis seit Jahren Gegenstand betriebswirtschaftlicher Forschung. Thomas Krüger geht der Frage nach, welche Rolle Produktvorankündigungen für den Aktienwert eines...
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Despite the fact that experts acknowledge the importance of the emerging markets, there is a dearth of real case studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in providing a framework for instructors and researchers...
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The current shift in demographics - aging and shrinking populations - in many countries around the world presents a major challenge to companies and societies alike. One particularly essential implication is the emergence and constant growth of the so-called “graying market” or “silver...
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Neue Produkte erfolgreich in den Markt einzuführen stellt heute mehr denn je eine zwingende Voraussetzung für den nachhaltigen Unternehmenserfolg dar. Dies gilt besonders für Hersteller schnelldrehender Konsumgüter, die neben einem zusehends mächtigeren Handel, mit kurzen...
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This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand...
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The 2018 International Conference on National Brand & Private Label Marketing is a unique academic forum for presenting and discussing original and significant contributions from researchers around the world on marketing issues facing retailers, store brand managers and national brand managers....
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Berry-AMA Book Prize FINALIST 2011! “The Right Sensory Mix” is one of the four best marketing books in 2011 according to the American Marketing Association Foundation. The Berry-AMA Book Prize is awarded annually be the Foundation (AMAF) and recognizes books whose innovative ideas have had...
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China wird in naher Zukunft einer der wichtigsten Konsumentenmärkte für westliche Unternehmen. Bisher fehlt westlichen Managern jedoch ein „Consumer Insight“ in Bezug auf chinesische Konsumenten, weshalb zahlreiche Markteinführungen innovativer Produkte westlicher Firmen in China...
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