Showing 1 - 10 of 33
Persistent link: https://www.econbiz.de/10005378813
This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014017976
Entwicklungen, Möglichkeiten, strategische Einordnung und Perspektiven von Realtime Advertising.- Die Anbieterseite: Werbeplatzvermarktung und Technik -- Die Nachfragerseite: Kampagnenkonzeption und Kreativität -- Aus der Praxis: Best Cases und Erfahrungswerte.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021171
Persistent link: https://www.econbiz.de/10008533928
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011384197
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014608368
Zusammenfassung Der Aufsatz diskutiert die Finanzierungsanreize, wie sie von der Steuerreform ausgehen und vergleicht sie mit den Anreizen vor der Reform. Trotz des Systemwechsels vom körperschaftsteuerlichen Anrechnungsverfahren zum Halbeinkünfteverfahren ergeben sich nur moderate...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014608901
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011347383
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011529837
In its Cadbury-Schweppes decision of 12 September 2006 (C-196/04), the Court of Justice of the European Union decided that the UK controlled foreign corporation rules, which were implemented to subject low taxed passive income of foreign affiliates to UK corporate tax, implied an infringement of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010422122