Showing 1 - 10 of 16,202
Cathrin Huber investigates the reputation of multinational corporations and provides novel insights and important implications for researchers and managers based on theoretical considerations and empirical analyses. She shows that country-specific factors like cultural or political factors, but...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012396606
PR-Wissenschaft: Methodologie in Sicht? -- PR-treibende Institutionen -- PR-Geschichte -- Basisstrukturen und -prozesse der PR -- Basiswissenschaften der PR -- PR-Theorien -- Wirkungsdimensionen der PR -- Bewertung von PR -- PR-Defekte und Konfliktlinien -- PR-Recht.
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014019503
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515136
Der große Vorzug des Bändchens besteht darin, dass das Thema auch für den Nichtfachmann auf dem Gebiet der Kommunikation lesbar und verständlich aufbereitet wurde. Das ist gerade für die kommunale Ebene wichtig. Von den ganz großen Städten und Unternehmen abgesehen, gibt es dort keine...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515629
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013515711
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689802
Corporate Reputation Management und die sozialen Medien -- Grundprinzipien für die Einbindung der sozialen Medien in das Corporate Reputation Management -- Ziele und Vorgehenskonzept eines unternehmerischen Engagements in den sozialen Medien -- Nutzbarmachung der sozialen Medien für das...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014021228
1 Introduction -- 2 Government public relations: what is it good for? -- 3 Media relations -- 4 Public information campaigns -- 5 Crisis communication challenges in the public sector -- 6 Strategic communication planning in the digital age -- 7 Harnessing social media effectively on behalf of...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013176030