Showing 1 - 10 of 89,772
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011536128
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014320119
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011479647
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012669152
, transfer, and share knowledge. This book provides research on the topic providing a foundation of an emerging and …Section 1. Models -- 1. Knowledge Sharing: Interactive Processes Between Organizational Knowledge-Sharing Initiative … and Individuals' Sharing Practice / Shuhua Liu -- 2. The Centrality of Team Leaders in Knowledge-Sharing Activities: Their …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011725850
"This book explores the process of knowledge formation and how humans generate complex constructs from their sensorial … inputs. It also describes how we store and utilize this complex knowledge in organizational and technological systems that …Section I: The Structure of Knowledge -- 1. Defining Knowledge: What is it That We Know -- 2. Theories of Knowledge …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011726355
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012109494
Viele Unternehmen setzen Wissensmanagement-Systeme ein, um das generiertes Wissen in der gesamten Unternehmung …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014014615
Wissensmanagement -- Evidenzbasierte Praktiken -- Evidenzbasiertes Wissensmanagement: Die beiden Theorie …Evidenzbasiertes Wissensmanagement stellt sicher, dass sowohl einschlägige Forschungsergebnisse als auch der … mit Methoden zur Überwindung von Theorie-Praxis-Lücken. Die erste zwischen Wissensmanager und Nutzer gelegene Lücke wird …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015007
Einzelne Kunden stellen im B-to-B-Bereich eine bedeutende Wissensquelle für Unternehmen dar. Um Erkenntnisse vom einzelnen Kunden gewinnen, aufbereiten und weitergeben zu können, müssen die Mitarbeiter eines Unternehmens geeignete Fähigkeiten und Möglichkeiten besitzen. Ilka Griese...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014015390