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Narrative Methode
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Type of publication
All
Book / Working Paper
1
Language
All
German
1
Author
All
Mattenberger, Matthias M.
1
Meyer, Jennifer
1
Institution
All
Campus Verlag
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
9
Springer Fachmedien Wiesbaden
8
National Bureau of Economic Research
7
EconWPA
6
Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät, Friedrich-Schiller-Universität Jena
6
HAL
5
Max-Planck-Institut für Ökonomik, Max-Planck-Gesellschaft
5
Institute for the Study of Labor (IZA)
4
Departamento de Teoría e Historia Económica, Facultad de Ciencias Económicas y Empresariales
3
ESSEC Business School
3
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
3
Industrial Relations Section, Department of Economics
3
MITP Verlags-GmbH & Co. KG
3
Tilburg University, Center for Economic Research
3
C.E.P.R. Discussion Papers
2
California Agricultural Experiment Station / Department of Agricultural and Resource Economics
2
Centre for Decision Research and Experimental Economics (CeDEx), School of Economics
2
Departament d'Economia, Universitat Jaume I
2
Department of Economics, University of Oregon
2
Economics and Finance Division, Business School
2
Fakultät für Wirtschaftswissenschaft, Otto-von-Guericke-Universität Magdeburg
2
Friedrich-Schiller-Universität Jena
2
Institut für Volkswirtschaftslehre, Wirtschaftswissenschaftliche Fakutät
2
Institute of Business and Economic Research (IBER), Walter A. Haas School of Business
2
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
2
School of Management, Yale University
2
Social Systems Research Institute
2
Sonderforschungsbereich 373, Quantifikation und Simulation ökonomischer Prozesse, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Verlag Franz Vahlen
2
Volkswirtschaft Abteilung, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften
2
Volkswirtschaftliches Seminar, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
2
Alfred-Weber-Institut für Wirtschaftswissenschaften, Fakultät für Wirtschafts- und Sozialwissenschaften
1
Business School, University of Nottingham
1
Carl-Auer-Systeme Verlag und Verlagsbuchhandlung GmbH
1
Center for Economic Research <Tilburg>
1
Center for Experimental Social Science (CESS), New York University (NYU)
1
Center for Research in Economics, Management and the Arts (CREMA)
1
Centre Interuniversitaire de Recherche en Analyse des Organisations (CIRANO)
1
Centre Interuniversitaire sur le Risque, les Politiques Économiques et l'Emploi (CIRPÉE)
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Brandtelling : Storytelling, das Marken und Menschen verbindet
Mattenberger, Matthias M.
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2021
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