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about the nature of their financial decision making which is taking place within the marketing systems that are operating in … marketing flows linking system participants? (Layton 2007 P 239) are considered in terms of the implications for the impact on … communities. Understanding consumers and their behaviour is at the core of marketing yet much of what we know has been derived …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009481898
, that of marketing and management, and presents four key findings (a) that firm innovation and firm market orientation are …
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As small films have limited resources, they cannot out-muscle larger competitors, so they have to do something different - be innovative and leverage know-how and collaborate with others to increase the scale and scope of what they can offer to be globally competitive. This paper describes an...
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This paper focuses on the effects of organizational context on the acquisition of tacit and explicit marketing know … have different effects on the acquisition of tacit and explicit marketing know-how from foreign partners in an IJV. The … effects of acquired marketing know-how on marketing outcomes. …
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have given rise to the ?search engine marketing? (SEM) industry; this industry in North America spent US$9.4 billion in …
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Many small manufacturing firms are becoming dislinked from their traditional client connections as those larger manufacturing clients strive to reduce costs by either moving production to lower cost countries or working with fewer, more capable suppliers. This paper explores learnings from a...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009482094
The purpose of the study is to investigate marketing to the Bottom of Pyramid (BOP) in Zimbabwe. This is a market which … be jointly investigated in order to get a better understanding of marketing to the BOP. Traditionally the focus of … business marketing has been on identifying and serving markets that have consumers with a capacity to consume and pay a …
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009482104
untersucht werden. Das Konzept des Gender Marketing befasst sich mit den geschlechtsspezifischen Unterschieden, die sich auf die … Konsumbedürfnisse und -verhalten auswirken und ihrer Implikationen für das Marketing. Gender Marketing ist in den USA schon seit den 90 … Industrie und Handel erst in den letzten Jahren damit, ihr Marketing auf geschlechtsspezifische Anforderungen hin auszurichten …
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einen neuen Weg finden, ihren Kunden unbemerkt Werbung zukommen zu lassen. Genau hier setzt Virales Marketing an. Denn in … den meisten Fällen von Viralem Marketing wissen die Kunden noch nicht einmal, dass sie Werbung an Freunde oder Bekannte … weiterleiten... Der vorliegende Diskussionsbeitrag verschafft dem Leser einen detaillierten Einblick in das Thema Virales Marketing …
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Konsumenten haben bei der Produktwahl heutzutage eine riesige Auswahl. Die Produkte werden immer homogener und substituierbarer. Deshalb benötigen Unternehmen Werbemethoden, um Aufmerksamkeit zu generieren und die Kunden langfristig an ihre Marke zu binden. Im vorliegenden Beitrag wird ein...
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