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einhergehend eine geringe Expansion der Investitionen in Deutschland dämpfen das Wachstum. Für das Jahr 2012 wird das Wachstum des … euro area countries and a less dynamic world economy growth reduce Germany's growth rate directly and indirectly by … some countries, especially Germany, should assume the role of economic engine for the euro area. …
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export goods. The institutes therefore expect lower export growth and weaker investment demand in Germany for next year. All …Die wirtschaftliche Entwicklung in Deutschland ist mit hoher Dynamik in das Jahr 2011 gestartet. Vieles spricht derzeit …
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Die wirtschaftliche Entwicklung in Deutschland ist mit hoher Dynamik in das Jahr 2011 gestartet. Vieles spricht derzeit … export goods. The institutes therefore expect lower export growth and weaker investment demand in Germany for next year. All …
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2004 und 2005 zunächst konstant bleibenden deutschen Publikationsanteilen ist nunmehr auch für Deutschland der Anteil in …
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The paper asks how the modal shift from road to rail in the freight sector is sup-ported by institutional change. Following North (1990), institutions are understood as the "rules of the game" in the rail freight sector. Based on the literature on institutional change, four different...
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