//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Dr. Rainer Hampp <Firma>"
~subject:"E-learning"
~subject:"Knowledge management"
~subject:"Learning"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
A framework for integrated amb...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 4 applied filters
Year of publication
From:
To:
Subject
All
E-learning
Knowledge management
Learning
Lernen
3
Wissensmanagement
3
Australia
1
Australien
1
Berufsbildung
1
Betriebliche Ausbildung
1
Biotechnologie-Industrie
1
Biotechnology industry
1
Cluster <Wirtschaft>
1
Competence
1
Competitive advantage
1
Computerunterstütztes Lernen
1
Creativity
1
Daimler AG
1
Dichotomie
1
E-Learning
1
Economic education
1
Engineers
1
Gender
1
Geschlecht
1
Geschlechterrolle
1
Grounded Theory
1
Grounded theory
1
Information dissemination
1
Informationsverbreitung
1
Ingenieur
1
Ingenieure
1
Innovation management
1
Innovationsfähigkeit
1
Innovationsmanagement
1
Knowledge
1
Kompetenz
1
Kreativität
1
Learning organization
1
Learning psychology
1
Lernende Organisation
1
Lernpsychologie
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
4
Type of publication
All
Book / Working Paper
5
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
4
Thesis
3
Aufsatzsammlung
1
Case study
1
Collection of articles of several authors
1
Fallstudie
1
Sammelwerk
1
more ...
less ...
Language
All
German
4
English
1
Author
All
Beckmann, Ann-Kathrin
1
Clasen, Eva
1
Ebbers, Ilona
1
Heider-Lang, Jacqueline
1
Manger, Daniela
1
Moldaschl, Manfred
1
Neale, Lisa
1
more ...
less ...
Institution
All
Dr. Rainer Hampp <Firma>
IGI Global
325
National Bureau of Economic Research
107
OECD
74
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
48
Edward Elgar Publishing
43
World Bank
37
Springer Fachmedien Wiesbaden
32
HAL
25
Information Resources Management Association
23
Organisation for Economic Co-operation and Development
14
Verlag Dr. Kovač
12
Centre for Educational Research and Innovation
10
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
9
World Bank Group
9
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
8
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
7
Springer-Verlag GmbH
7
Universität St. Gallen
7
American Marketing Association
6
Erasmus Research Institute of Management
6
European Centre for the Development of Vocational Training
6
Europäische Kommission
6
Friedrich-Schiller-Universität Jena
6
Institut für Produktion und Industrielles Informationsmanagement <Essen>
6
Peter Lang GmbH
6
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
6
Elinkeinoelämän Tutkimuslaitos
5
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
5
Shaker Verlag
5
Springer International Publishing
5
Technische Universität Dresden
5
University of Stellenbosch. Faculty of Arts and Social Sciences. Dept. of Information Science.
5
Área de Entorno Económico, Instituto de Empresa
5
Bureau d'Économie Théorique et Appliquée (BETA), Université de Strasbourg
4
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
4
Helmut-Schmidt-Universität
4
Independent Evaluation Group
4
Kanada / Statistics Canada
4
Sonderforschungsbereich 649: Ökonomisches Risiko, Wirtschaftswissenschaftliche Fakultät
4
more ...
less ...
Published in...
All
Arbeit, Innovation und Nachhaltigkeit
1
Flensburger Schriften zu Unternehmertum und Mittelstand
1
Internationale Personal- und Strategieforschung
1
Managementkonzepte
1
Schriftenreihe zur interdisziplinären Arbeitswissenschaft
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
5
Showing
1
-
5
of
5
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Wie lernt die Web-2.0-Generation? : dargestellt am Beispiel einer Nutzungs- und Wirkungsanalyse elektronischer Lernformen in der technischen Berufsausbildung der Daimler AG
Heider-Lang, Jacqueline
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011443765
Saved in:
2
Im Spiegel der Organisation : Innovationsfähigkeit durch institutionelle Reflexivität
Moldaschl, Manfred
(
ed.
);
Manger, Daniela
(
ed.
)
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011520401
Saved in:
3
Kreativität und Kompetenzen von IngenieurInnen : Kontrolle, Steuerung und Eigensinn in wissensintensiver Arbeit
Clasen, Eva
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011555172
Saved in:
4
Leveraging social capital for knowledge development in clusters
Neale, Lisa
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011671942
Saved in:
5
Genderbezogene Erschließungsprozesse in der Ökonomischen Bildung : zum Forschenden Lernen als Metamethode
Beckmann, Ann-Kathrin
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012152705
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->