//--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Dr. Rainer Hampp <Firma>"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
A new model for learning curve...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Learning
3
Lernen
3
Berufsbildung
1
Betriebliche Ausbildung
1
Computerunterstütztes Lernen
1
Daimler AG
1
Dichotomie
1
E-Learning
1
E-learning
1
Economic education
1
Gender
1
Geschlecht
1
Geschlechterrolle
1
Grounded Theory
1
Grounded theory
1
Innovation management
1
Innovationsfähigkeit
1
Innovationsmanagement
1
Knowledge management
1
Learning organization
1
Learning psychology
1
Lernende Organisation
1
Lernpsychologie
1
Organisatorischer Wandel
1
Organisatorisches Lernen
1
Organizational change
1
Reflexivität
1
Vocational training
1
Wissensmanagement
1
Ökonomische Bildung
1
more ...
less ...
Online availability
All
Undetermined
2
Type of publication
All
Book / Working Paper
3
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
2
Aufsatzsammlung
1
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
Language
All
German
3
Author
All
Beckmann, Ann-Kathrin
1
Ebbers, Ilona
1
Heider-Lang, Jacqueline
1
Manger, Daniela
1
Moldaschl, Manfred
1
Institution
All
Dr. Rainer Hampp <Firma>
National Bureau of Economic Research
185
IGI Global
85
OECD
63
World Bank
19
European University Institute / Department of Economics
15
Edward Elgar Publishing
13
Organisation for Economic Co-operation and Development
11
Springer Fachmedien Wiesbaden
11
Centre for Educational Research and Innovation
9
Federal Reserve Bank of San Francisco
9
INSEAD
9
European Centre for the Development of Vocational Training
8
Scuola superiore Sant'Anna di studi universitari e di perfezionamento / Laboratory of Economics and Management
7
Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
6
Friedrich-Schiller-Universität Jena
6
Johns Hopkins University / Department of Economics
6
Sonderforschungsbereich Quantifikation und Simulation Ökonomischer Prozesse
6
University of Southampton / Department of Economics
6
World Bank Group
6
Federal Reserve Bank of St. Louis
5
Institut für Wirtschaftswissenschaften <Wien>
5
Kansantaloustieteen Laitos <Helsinki>
5
University of Warwick / Department of Economics
5
Bureau d'Économie Théorique et Appliquée (BETA), Université de Strasbourg
4
Centre for Growth and Business Cycle Research <Manchester>
4
Chambre de commerce et d'industrie de Paris
4
EconWPA
4
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
4
Institut für Weltwirtschaft
4
Max-Planck-Institut zur Erforschung von Wirtschaftssystemen
4
USA / Bureau of Labor Statistics
4
University of Cambridge / Department of Applied Economics
4
Universität Mannheim / Institut für Volkswirtschaft und Statistik
4
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
4
Center for Economic Research <Tilburg>
3
Centre for Economic Policy Research
3
Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2), Institut National de la Recherche Agronomique (INRA)
3
Erasmus Research Institute of Management
3
Foerder Institute for Economic Research <Tēl-Āvîv>
3
more ...
less ...
Published in...
All
Arbeit, Innovation und Nachhaltigkeit
1
Flensburger Schriften zu Unternehmertum und Mittelstand
1
Managementkonzepte
1
Source
All
ECONIS (ZBW)
3
Showing
1
-
3
of
3
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Im Spiegel der Organisation : Innovationsfähigkeit durch institutionelle Reflexivität
Moldaschl, Manfred
(
ed.
);
Manger, Daniela
(
ed.
)
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011520401
Saved in:
2
Wie lernt die Web-2.0-Generation? : dargestellt am Beispiel einer Nutzungs- und Wirkungsanalyse elektronischer Lernformen in der technischen Berufsausbildung der Daimler AG
Heider-Lang, Jacqueline
-
2016
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011443765
Saved in:
3
Genderbezogene Erschließungsprozesse in der Ökonomischen Bildung : zum Forschenden Lernen als Metamethode
Beckmann, Ann-Kathrin
-
2020
-
1. Auflage
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012152705
Saved in:
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->