//--> //--> //--> //-->
Toggle navigation
Logout
Change account settings
EN
DE
ES
FR
A-Z
Beta
About EconBiz
News
Thesaurus (STW)
Research Skills
Help
EN
DE
ES
FR
My account
Logout
Change account settings
Login
Publications
Events
Your search terms
Search
Retain my current filters
~institution:"Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und Kultur"
Search options
All Fields
Title
Exact title
Subject
Author
Institution
ISBN/ISSN
Published in...
Publisher
Open Access only
Advanced
Search history
My EconBiz
Favorites
Loans
Reservations
Fines
You are here:
Home
Status and perspectives of ren...
Similar by subject
Narrow search
Delete all filters
| 1 applied filter
Year of publication
From:
To:
Subject
All
Europa
27
Europe
27
Bildungsprogramm
9
educational program
9
Hochschulbildung
5
lebenslanges Lernen
5
life-long learning
5
university level of education
5
Fremdsprache
4
Schule
4
foreign language
4
frühkindliche Erziehung
3
infant education
3
school
3
Berufsbildung
2
EU countries
2
EU-Staaten
2
Kind
2
Kooperation
2
Migrant
2
Mobilität
2
Sekundarstufe I
2
Sekundarstufe II
2
child
2
cooperation
2
migrant
2
mobility
2
secondary education lower level
2
secondary education upper level
2
vocational education
2
2010 - 2011-05-31
1
2013 - 2015
1
Arbeitnehmer
1
Armut
1
Australia
1
Australien
1
Benachteiligung
1
Bildungspolitik
1
Bildungswesen
1
Dienstleistungsqualität
1
more ...
less ...
Type of publication
All
Book / Working Paper
27
Type of publication (narrower categories)
All
Amtsdruckschrift
2
Government document
2
Graue Literatur
1
Non-commercial literature
1
Language
All
English
22
German
5
French
2
Undetermined
1
Author
All
Brandenburg, Uwe
2
Bennett, John
1
Coles, Mike
1
Duchemin, Claire
1
Hawley, Jo
1
Kastner, Heiko
1
Maiworm, Friedhelm
1
Safar, Hayssam
1
Souto Otero, Manuel
1
Ulicna, Daniela
1
Wenzel, Hartmut
1
more ...
less ...
Institution
All
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und Kultur
National Bureau of Economic Research
189
Vereinte Nationen / Wirtschaftskommission für Europa
184
Europarat
145
European Conference of Ministers of Transport
120
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
118
OECD
93
HAL
73
Institute for the Study of Labor (IZA)
63
C.E.P.R. Discussion Papers
59
Edward Elgar Publishing
55
European Commission / Directorate General for Education and Culture
53
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
44
International Monetary Fund (IMF)
43
Internationaler Währungsfonds
43
Europäische Kommission
42
World Bank
41
Association of European Conjuncture Institutes
32
Springer Fachmedien Wiesbaden
32
FAO
30
International Energy Agency
30
European Environment Agency
29
World Bank Group
28
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
27
Europäische Union / Europäischer Bürgerbeauftragter
26
Département Sciences Sociales, Agriculture et Alimentation, Espace et Environnement (SAE2), Institut National de la Recherche Agronomique (INRA)
25
Fraunhofer-Institut für System- und Innovationsforschung
25
Max Planck Institute for Demographic Research, Rostock, Germany
24
Nomos Verlagsgesellschaft
24
Directorate-General Economic and Financial Affairs, European Commission
22
Economic Research Centre
22
CESifo GmbH
21
SUERF - The European Money and Finance Forum
21
World Tourism Organization
21
Empirica GmbH <Bonn>
19
International Monetary Fund / European Dept
19
Trilaterale Kommission
19
Economic Commission for Europe (UN-ECE), United Nations
18
International Monetary Fund
18
International Social Security Association
18
more ...
less ...
Source
All
ArchiDok
25
ECONIS (ZBW)
2
Showing
1
-
10
of
27
Sort
relevance
articles prioritized
date (newest first)
date (oldest first)
1
Interim Evaluation of the Lifelong Learning Programme (2007-2013)
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009639924
Saved in:
2
Study of the Impact of Comenius Assistantships : Full Report
Maiworm, Friedhelm
;
Kastner, Heiko
;
Wenzel, Hartmut
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640961
Saved in:
3
2010 update of the European Inventory on Validation of Non-formal and Informal Learning : Final Report
Hawley, Jo
;
Duchemin, Claire
;
Souto Otero, Manuel
-
2010
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640962
Saved in:
4
Studie über die Verwendung von Untertiteln ; das Potenzial von Untertiteln zur Förderung des Fremdsprachenlernens und zur Verbesserung der Fremdsprachenbeherrschung
Safar, Hayssam
(
contributor
)
-
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640964
Saved in:
5
CoRe - Competence Requirements in Early Childhood Education and Care : Final report
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640976
Saved in:
6
STUDY ON SPORTS AGENTS IN THE EUROPEAN UNION
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2009
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009640977
Saved in:
7
Study on the potential role of qualifications frameworks in supporting mobility of workers and learners : Joint EU-Australia Study
Ulicna, Daniela
(
contributor
);
Coles, Mike
(
contributor
)
-
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2011
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009641126
Saved in:
8
The main pedagogical principles underlying the teaching of languages to very young learners : Languages for the children of
Europe
; Published Research, Good Practice & Main Princi...
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009641240
Saved in:
9
ELAN: Auswirkungen mangelnder Fremdsprachenkenntnisse in den Unternehmen auf die europäische Wirtschaft
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2006
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009641242
Saved in:
10
Study on educational support for newly arrived migrant children : Final report
Europäische Kommission / Generaldirektion Bildung und …
-
2013
Persistent link: https://www.econbiz.de/10009793834
Saved in:
1
2
3
Next
Last
Results per page
10
25
50
100
250
A service of the
zbw
×
Loading...
//-->