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Bedarfs- und Marktforschung in...
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Type of publication (narrower categories)
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Graue Literatur
Konferenzschrift
4
Conference proceedings
2
Non-commercial literature
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Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Language
All
English
2
German
1
Author
All
Hildebrandt, Lutz
1
Institution
All
European Marketing Academy
Institut für Demoskopie Allensbach
9
American Marketing Association
5
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
3
Hochschule für Wirtschaft und Politik
3
Causales GmbH
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GfK-Aktiengesellschaft <Nürnberg>
2
Indian Institute of Foreign Trade <Delhi>
2
Market Research Society
2
OECD
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet / Kafedra Marketinga
2
Wissenschaftliche Gesellschaft für Innovatives Marketing
2
Albert-Ludwigs-Universität Freiburg / Betriebswirtschaftliches Seminar
1
Bangladesh Small and Cottage Industries Corporation <Dhaka>
1
Betriebswirtschaftliche Beratungsstelle für den Einzelhandel <Köln>
1
Deutsche Verkehrswissenschaftliche Gesellschaft
1
Deutscher Akademischer Austauschdienst
1
Deutsches Handelsinstitut
1
Deutschland <Bundesrepublik> / Presse- und Informationsamt
1
Europäische Kommission / Statistisches Amt
1
Evangelische Akademie Loccum
1
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
1
Fachhochschule Stralsund / Fachbereich Wirtschaft
1
Forschungsinstitut für Biologischen Landbau
1
Freie Universität Berlin / Marketing-Department
1
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg / Institut für Freie Berufe
1
Friedrich-Schiller-Universität Jena
1
Gesellschaft für Innovatives Marketing
1
Gesellschaft für Konsum-, Markt- und Absatzforschung
1
GfK GeoMarketing GmbH
1
Goethe-Universität Frankfurt am Main / Institut für Kapitalmarktforschung
1
Handelshochschule Leipzig
1
Heinrich-Böll-Stiftung
1
Hochschule Anhalt
1
Institut für Relationship Marketing <Graz>
1
Institut für Statistik und Mathematische Wirtschaftstheorie <Augsburg>
1
Institut für Wirtschaftswissenschaften <Braunschweig>
1
Institute of Practitioners in Advertising <London>
1
International Marketing Conference <1986, Singapur>
1
Internationale Fachtagung Messen der Teuerung <6, 2001, Erfurt>
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Marketing and competition in the information age : proceedings of the 28th EMAC conference, May 11 - 14, 1999, Humboldt University Berlin
Hildebrandt, Lutz
(
ed.
)
-
1999
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001530954
Saved in:
2
Marketing: progress, prospects, perspectives : 26th EMAC Conference, 20th - 23rd May 1997, Warwick Business School ; proceedings
1997
Persistent link: https://www.econbiz.de/10000677540
Saved in:
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