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~institution:"Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover"
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Produktgestaltung
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Product design
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Accounting information system
1
Anforderungsdefinition
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Betriebliche Dokumentation
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Brand management
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Corporate documentation
1
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Customers
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3
Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
5
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
5
Collection of articles written by one author
2
Sammlung
2
Collection of articles of several authors
1
Sammelwerk
1
Thesis
1
Language
All
German
4
English
1
Author
All
Breitner, Michael H.
3
Wiedmann, Klaus-Peter
3
Beck, Christian
1
Bettels, Jannick
1
Cuylen, Angelica
1
Grote, Ulrike
1
Lödding, Hermann
1
Nyhuis, Peter
1
Pelka, Adam
1
Schulenburg, Johann-Matthias von der
1
Schäfers, Philipp
1
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Institution
All
Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
National Bureau of Economic Research
224
Springer Fachmedien Wiesbaden
36
OECD
14
IGI Global
13
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
10
Institute for the Study of Labor (IZA)
10
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
10
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
9
C.E.P.R. Discussion Papers
8
Edward Elgar Publishing
7
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
7
Verlag Franz Vahlen
7
Springer International Publishing
6
Conference Board in Canada
5
Institut Ėkonomiki i Organizacii Promyšlennogo Proizvodstva <Nowosibirsk>
5
Research School of Economics, College of Business and Economics
5
Shaker Verlag
5
Society for Economic Dynamics - SED
5
Tinbergen Institute
5
Tinbergen Instituut
5
Universität Stuttgart / Lehrstuhl für Allgemeine Betriebswirtschaftslehre und Controlling
5
Verband der Hochschullehrer für Betriebswirtschaft
5
American Management Association
4
Centre for Analysis of Social Exclusion, LSE
4
Department of Economics and Business, Universitat Pompeu Fabra
4
Fachhochschule des BFI Wien
4
Federal Reserve Bank of Cleveland
4
Harvard Graduate School of Business Administration
4
Institute of Social and Economic Research (ISER), Osaka University
4
London School of Economics (LSE)
4
Nomos Verlagsgesellschaft
4
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
4
W. Kohlhammer GmbH
4
Akademia Ekonomiczna Imienia Karola Adamieckiego w Katowicach
3
Arthur D. Little International Inc. <Wiesbaden>
3
Bauhaus-Universität Weimar / Fakultät Bauingenieurwesen
3
Bauhaus-Universität Weimar / Professur Betriebswirtschaftslehre im Bauwesen
3
Centralʹnyj Ėkonomiko-Matematičeskij Institut <Moskau>
3
Centre for Applied Economic Research
3
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less ...
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All
AutoUni-Schriftenreihe
1
Berichte aus dem IFA : wissenschaftliche Schriftenreihe des Instituts für Fabrikanlagen und Logistik der Universität Hannover
1
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All
ECONIS (ZBW)
5
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1
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1
Die Ermittlung von Kundenanforderungen und ihre Transformation in technologische Produktinnovationen in der frühen Phase der automobilen Produktentstehung
Pelka, Adam
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806590
Saved in:
2
In the sense of product and communication design : investigating the role of sensory-related design benefits in marketing management
Bettels, Jannick
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012041487
Saved in:
3
Modifikation automobiler Produktmarken zur Strukturierung von Sonderausstattungen : ein markenorientierter Ansatz zur Gestaltung der Produktstruktur
Beck, Christian
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793376
Saved in:
4
Modellbasierte Untersuchung der Wirkung von Planungs- und Steuerungsverfahren auf die Termintreue einer Produktion
Schäfers, Philipp
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012292616
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5
Elektronische Rechnungsprozesse : Standardisierung, Integrationspotenziale und Reifegrade
Cuylen, Angelica
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011537011
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