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~institution:"Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover"
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Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
Springer Fachmedien Wiesbaden
354
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
52
Verlag Dr. Kovač
40
Springer-Verlag GmbH
39
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
33
National Bureau of Economic Research
31
Verlag Franz Vahlen
31
Wiley-VCH
29
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
26
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
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Springer Gabler <Firma>
21
Harvard Business Review Press
20
IGI Global
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Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
17
Redline Verlag
17
Shaker Verlag
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Campus Verlag
14
UVK Verlagsgesellschaft mbH
14
Center for Urban & Real Estate Management <Zürich>
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De Gruyter Oldenbourg
12
Information Resources Management Association
12
Springer International Publishing
12
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
12
epubli GmbH
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Edward Elgar Publishing
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NetLibrary, Inc
10
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
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GABAL-Verlag GmbH
9
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9
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
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Econ Verlag
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Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
8
FinanzBuch Verlag
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Friedrich-Schiller-Universität Jena
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HAL
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Nomos Verlagsgesellschaft
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RWTH Aachen
8
Munich Business School
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Tredition GmbH <Hamburg>
7
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Information - Organisation - Produktion
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Research
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ECONIS (ZBW)
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1
Erfassung der Effektivität von Sportsponsoring als Marketingkommunikationsinstrument auf der impliziten und expliziten Verarbeitungsebene von Konsumenten als Handlungsgrundlage für...
Limbach, Matthias
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012243658
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2
Partnering for the social good : partnerships as a means for social enterprises to overcome barriers to create and scale social value
Weidner, Kathrin
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011452282
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3
How to create successful customer experiences? : an empirical investigation of drivers and outcomes and the development of a practical-oriented measurement concept
Labenz, Franziska
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012019951
Saved in:
4
Positiv erlebte Führungsbeziehungen : Entstehung relationaler produktiver Energie in der Interaktion zwischen Führungskraft und Mitarbeiter
Willoh, Antje
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10010497638
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5
Complex causalities in strategy and entrepreneurship
Leonardy, Hannes
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012006123
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6
Success factors and performance outcomes of M & As : new perspectives and empirical evidence
Schwerdtfeger, Manuel
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011722197
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7
Modifikation automobiler Produktmarken zur Strukturierung von Sonderausstattungen : ein markenorientierter Ansatz zur Gestaltung der Produktstruktur
Beck, Christian
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011793376
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