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Führung und Kommunikation : Er...
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All
Undetermined
29
Type of publication
All
Book / Working Paper
41
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
19
Thesis
12
Aufsatzsammlung
11
Collection of articles of several authors
11
Sammelwerk
11
Case study
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Fallstudie
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Konferenzschrift
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Wörterbuch
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Language
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German
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English
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Author
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Özçelik, Özer
4
Aydın, Bayram Oğuz
2
Büchler, Jan-Philipp
2
Faix, Axel
2
Sułkowski, Łukasz
2
Akinci, Adil
1
Avan, Ali
1
Becker, Friedrich-Philipp
1
Bezold, Thomas
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Blachnik, Kerstin
1
Budzinski, Oliver
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Böhm, Florian
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Böhm, Stephan
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Cakirel, Yasin
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Chmielecki, Michał
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Dobrowolski, Zbyslaw
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Duğan, Özlem
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Dörr, Manfred
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Eilzer, Christian
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Eisenstein, Bernd
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Feddersen, Arne
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Fründ, Henric P.
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Gayk, Daniel
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Gurman, Olga
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Kasianiuk, Krzysztof
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Kirschten, Uta
1
Kożuch, Barbara
1
Krause, Tobias Alexander
1
Köhler, Karoline H.
1
Lange, Katharina
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Mattmüller, Roland
1
Niedermeier, Lisa
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Olesch, Jens-R.
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Pelit, Elbeyi
1
Quint, Werner
1
Rinke, Linda
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Schmidt, André
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Schmidt, Toni
1
Schuckmann, Eva
1
Smolnik, Stefan
1
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All
Peter Lang GmbH
Springer Fachmedien Wiesbaden
1,162
Verlag Dr. Kovač
208
Edward Elgar Publishing
175
Springer-Verlag GmbH
171
National Bureau of Economic Research
162
Verlag Franz Vahlen
141
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
133
OECD
130
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
119
De Gruyter Oldenbourg
100
Springer Gabler <Firma>
83
W. Kohlhammer GmbH
81
RWTH Aachen
69
IGI Global
68
Wiley-VCH
68
Varazdin Development and Entrepreneurship Agency
65
Nomos Verlagsgesellschaft
63
Springer International Publishing
61
Campus Verlag
60
UVK Verlagsgesellschaft mbH
60
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
52
Harvard Graduate School of Business Administration
47
Uni-Taschenbücher GmbH
46
Friedrich-Schiller-Universität Jena
41
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
40
Bertelsmann Stiftung
37
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
36
Shaker Verlag
35
Organisation for Economic Co-operation and Development
33
Technische Universität Dresden
31
Europäische Kommission
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Deutschland / Bundeswehr / Universität Hamburg
27
Sveučilište Sjever
26
Duncker & Humblot
25
International Monetary Fund
23
Helmut-Schmidt-Universität
22
Institute of Leadership and Management <London>
22
NWB Verlag
22
Walter de Gruyter GmbH & Co. KG
22
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Strategisches Marketingmanagement
4
Betriebswirtschaftliche Forschung im Rechnungswesen
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Europäische Hochschulschriften / 2
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Markt- und Innovationsmanagement
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New horizons in management sciences
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PL Academic research
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Schriften zu Marketing und Handel
2
Bildung und Organisation
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Blickpunkt Sportmanagement
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Entrepreneurship und Gründungsmanagement
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Europäische Hochschulschriften / 5
1
Intradisziplinäre Forschung zur Compliance : Studien zur Rechtsentwicklung und -praxis
1
Management in digital times
1
Münsteraner Schriften zur internationalen Unternehmensrechnung
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Peter Lang Edition
1
Schriften des Instituts für Betriebswirtschaft der Westsächsischen Hochschule Zwickau
1
Schriften zur politischen Ökonomik : evolutorische und ökologische Aspekte
1
Schriftenreihe des IMT : Schriftenreihe des Instituts für Management und Tourismus
1
Schriftenreihe zum deutschen und europäischen Gesellschafts- und Wirtschaftsrecht
1
Studies in politics, security and society
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Wertschöpfungsmanagement
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Public relations and advertising theories : concepts and practices
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Șahin, Emine
(
ed.
); …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011954468
Saved in:
2
Der Unternehmensführungsvertrag : unter besonderer Berücksichtigung des Gesellschafts- und Konzernrechts
Böhm, Florian
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011437750
Saved in:
3
Metaphors in management : blend of theory and practice
Chmielecki, Michał
;
Sułkowski, Łukasz
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011582574
Saved in:
4
Der Entrepreneur und die unternehmerischen Handlungsfelder : Opportunities, Märkte und Institutionen im Fokus des dynamischen Wandels
Wehling, Detlef
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011308115
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5
Current issues in services management : multidisciplinary perspectives
Pelit, Elbeyi
(
ed.
);
Soybali, Hasan Hüseyin
(
ed.
); …
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012140133
Saved in:
6
Reflections about contemporary management
Kożuch, Barbara
(
ed.
);
Sułkowski, Łukasz
(
ed.
)
-
Between Cognition and Method - Dilemmas of Reflective …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011732547
Saved in:
7
Erklärungsfaktoren für die Managementautonomie in kommunalen Mehrheitsbeteiligungen : eine empirische Studie
Krause, Tobias Alexander
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011597685
Saved in:
8
Shopper behavior at the point of purchase : drivers of in-store decision-making and determinants of post-decision satisfaction in a high-involvement product choice
Schmidt, Toni
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459342
Saved in:
9
Regionale Erzeugnisse aus Deutschland : Rahmenbedingungen und Perspektiven aus wirtschaftlicher und rechtlicher Sicht
Becker, Friedrich-Philipp
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012100457
Saved in:
10
Premium Price-Promotion : Spannungsfeld zwischen Absatzzielen und Markenwahrnehmung
Zöllner, Felix
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011281669
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