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Social web
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3
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Marketing
2
Public relations
2
Werbewirkung
2
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2
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Corporate reputation
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Corporate social responsibility
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Digitalisierung
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Digitization
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Undetermined
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All
Book / Working Paper
13
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
7
Thesis
4
Collection of articles of several authors
3
Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
2
Konferenzschrift
1
Language
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English
8
German
5
Author
All
Aydın, Bayram Oğuz
2
Aydınlıoğlu, Ömer
1
Ayhan, Fatih
1
Bartholomäus, Natalie
1
Bayrak Meydanoğlu, Ela Sibel
1
Böhm, Stephan
1
Chiu, Candy Lim
1
Darıcı, Burak
1
Duğan, Özlem
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Hoffmann, Sophie
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Klein, Müge
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Lange, Katharina
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Mattmüller, Roland
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Quint, Werner
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Ryl, Martin
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Schmidt, Toni
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Schuckmann, Eva
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Smolnik, Stefan
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Wang, Qun
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Winzer, Peter
1
Winzer, Peter J.
1
Zöllner, Felix
1
Öztürk, Riza
1
Şahin, Emine
1
Șahin, Emine
1
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Institution
All
Peter Lang GmbH
National Bureau of Economic Research
592
Springer Fachmedien Wiesbaden
379
IGI Global
165
Verlag Dr. Kovač
57
OECD
56
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
47
American Marketing Association
43
Information Resources Management Association
41
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
34
International Energy Agency
31
Edward Elgar Publishing
28
Nomos Verlagsgesellschaft
27
European Association of Agricultural Economists - EAAE
26
Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens
26
Institut für Demoskopie Allensbach
26
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
26
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
26
Friedrich-Schiller-Universität Jena
25
Springer Gabler <Firma>
25
Universität Mannheim
24
Springer-Verlag GmbH
19
Nordic Council of Ministers
18
Springer International Publishing
18
Verlag Franz Vahlen
17
RWTH Aachen
16
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
15
INSEAD
15
Organisation for Economic Co-operation and Development
15
Shaker Verlag
15
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
14
Wiley-VCH
14
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
13
Universität <Bremen> / Lehrstuhl für Innovatives Markenmanagement
13
Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung
13
Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
13
Campus Verlag
12
Erasmus Research Institute of Management
12
Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
12
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
12
more ...
less ...
Published in...
All
Europäische Hochschulschriften / 2
2
Schriften zu Marketing und Handel
2
Strategisches Marketingmanagement
2
Challenges in public health
1
PL Academic research
1
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1
New normal and new rules about international trade, economics and marketing
Ayhan, Fatih
(
ed.
);
Darıcı, Burak
(
ed.
); …
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012618053
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2
Premium Price-Promotion : Spannungsfeld zwischen Absatzzielen und Markenwahrnehmung
Zöllner, Felix
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011281669
Saved in:
3
Die Auswirkungen der Social Media auf die verhaltensbedingte Kündigung : die private Nutzung des Social Web als Kündigungsgrund
Ryl, Martin
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011893442
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4
Public relations and advertising theories : concepts and practices
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Șahin, Emine
(
ed.
); …
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011954468
Saved in:
5
Differing outlook of contemporary advertising
Aydınlıoğlu, Ömer
(
ed.
)
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012136970
Saved in:
6
Das Erfordernis einer Neubewertung der Medienwerbemärkte im deutschen und europäischen Kartellrecht : vor dem Hintergrund zunehmender Medienkonvergenz und crossmedialer Effekte bei...
Hoffmann, Sophie
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012105349
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7
Digital transformation in business (theory/practice)
Bayrak Meydanoğlu, Ela Sibel
(
ed.
);
Öztürk, Riza
(
ed.
); …
-
Conference on Digital Transformation in Business <2019, …
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012216685
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8
Shopper behavior at the point of purchase : drivers of in-store decision-making and determinants of post-decision satisfaction in a high-involvement product choice
Schmidt, Toni
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011459342
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9
Research methods and techniques in public relations and advertising
Aydın, Bayram Oğuz
(
ed.
);
Şahin, Emine
(
ed.
)
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012036892
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10
Mobile Marketing : eine experimentelle Studie über den Einfluss von mobilen Verkaufsfördermaßnahmen auf die Einstellungsbildung und die Verhaltensabsichten
Lange, Katharina
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011710364
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