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Type of publication
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Book / Working Paper
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Type of publication (narrower categories)
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Lehrbuch
2
Textbook
1
Language
All
German
2
Author
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Breitkreuz, Gustav
1
Emsbach, Michael
1
Institution
All
Shaker Verlag
Springer Fachmedien Wiesbaden
12
Springer-Verlag GmbH
11
Gesellschaft für Angewandte Wirtschaftspsychologie
7
Edward Elgar Publishing
6
Deutsche Gesellschaft für Psychologie
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Ekonomiska forskningsinstitutet <Stockholm>
4
Foundation for Research on Human Behavior
4
International Association for Research in Economic Psychology
4
American Marketing Association
3
Association for NeuroPsychoEconomics
3
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
3
Centre for Economic Policy Research
3
Hochschule Fresenius
3
International Colloquium on Economic Psychology <15, 1990, Exeter>
3
National Bureau of Economic Research
3
Pabst Science Publishers
3
Russell Sage Foundation
3
American Management Association
2
Berufsverband Deutscher Psychologinnen und Psychologen / Sektion Arbeits-, Betriebs- und Organisationspsychologie
2
De Gruyter Oldenbourg
2
Institute of Practitioners in Advertising
2
Katolicki Uniwersytet Lubelski / Towarzystwo Naukowe
2
Sankt-Peterburgskij Gosudarstvennyj Universitet Ėkonomiki i Finansov
2
Select Committee on Small Business, U.S. Senate, 88. Congr., 1. sess.
2
Verlag Franz Vahlen
2
Vodafone Stiftung Deutschland
2
A. C. Nielsen Company GmbH
1
Advertising Research Foundation report
1
American Enterprise Institute for Public Policy Research
1
American Management Association, Packaging Division
1
American Marketing Association, 27-29.12.1961
1
American Psychological Association
1
Arbeitsgemeinschaft der Verbraucherverbände
1
Arbeitskreis für Betriebswirtschaftliche Markt- und Absatzforschung
1
Association Nationale Advertisers
1
Association d'Economie Financière
1
Association of the Bar of the City of New York
1
Australian Sales and Research Bureau
1
Berufsverband Deutscher Psychologinnen und Psychologen / Sektion Wirtschaftspsychologie
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1
Erfolgsorientierte Unternehmensführung in Einheit von Führung und Psychologie : ein Lehr- und Arbeitsbuch für Studium und Praxis
Breitkreuz, Gustav
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011460263
Saved in:
2
Wirtschaftspsychologie: die psychologischen Grundlagen wirtschaftlicher Entscheidungen : Theorie, Experimente und Diskussion
Emsbach, Michael
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012384485
Saved in:
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