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Deutschland
65
Germany
63
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28
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Persönlichkeitspsychologie
22
Personality psychology
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Dienstleistungsqualität
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Service quality
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All
Undetermined
174
Type of publication
All
Book / Working Paper
190
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
100
Thesis
47
Collection of articles of several authors
23
Sammelwerk
23
Aufsatzsammlung
18
Konferenzschrift
12
Case study
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Fallstudie
5
Conference proceedings
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Lehrbuch
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Textbook
4
Guidebook
2
Ratgeber
2
Handbook
1
Handbuch
1
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Language
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German
155
English
37
Author
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Burmann, Christoph
4
Kreutzer, Ralf T.
4
Steiner, Paul
4
Brandtweiner, Roman
3
Fritz, Wolfgang
3
Kilian, Karsten
3
Kirchgeorg, Manfred
3
Baule, Bernward
2
Beurich, Annerose
2
Bischof, Severin Friedrich
2
Dräger, Peter
2
Freyth, Antje
2
Gaiser, Christian W.
2
Gonser, Nicole
2
Gutjahr, Gert
2
Hack, Andreas
2
Heinemann, Gerrit
2
Hellmann, Kai-Uwe
2
Homburg, Christian
2
Horn, Sandra
2
Husemann-Kopetzky, Markus
2
Hübner, Renate
2
Klaus, Florian
2
Klein, Ansgar
2
Korflesch, Harald F. O. von
2
Kuhlmann, Heike
2
Lebok, Uwe
2
Lensker, Peter
2
Liebetruth, Thomas
2
Mai, Florian
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Merkle, Wolfgang
2
Nessel, Sebastian
2
Ohnemus, Ralph
2
Pfannstiel, Mario A.
2
Rainer, Ricarda Carina
2
Robra-Bissantz, Susanne
2
Rommerskirchen, Jan
2
Roth, Stefan
2
Rudolph, Thomas
2
Schmidt, Holger J.
2
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Springer Fachmedien Wiesbaden
National Bureau of Economic Research
810
OECD
100
IGI Global
65
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
64
Verlag Dr. Kovač
50
American Marketing Association
36
Edward Elgar Publishing
31
International Energy Agency
30
European Association of Agricultural Economists - EAAE
29
International Monetary Fund
27
Institut für Demoskopie Allensbach
26
International Monetary Fund (IMF)
26
World Bank
25
Friedrich-Schiller-Universität Jena
23
Nomos Verlagsgesellschaft
23
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
22
HAL
20
Information Resources Management Association
20
Hochschulrektorenkonferenz
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Nordic Council of Ministers
17
RWTH Aachen
17
World Bank Group
16
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
15
INSEAD
14
Institute for the Study of Labor (IZA)
14
Universität Mannheim
14
Harvard Graduate School of Business Administration
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Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
13
Shaker Verlag
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Erasmus Research Institute of Management
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Europäische Kommission
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Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
12
EconWPA
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Robert Schuman Centre for Advanced Studies
11
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
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Österreichisches Institut für Wirtschaftsforschung
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Europäische Kommission / Gemeinsame Forschungsstelle
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Gesellschaft für Ökologische Kommunikation mbH
10
Organisation for Economic Co-operation and Development
10
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Research
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Springer eBook Collection
11
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Essentials
9
essentials
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Innovatives Markenmanagement
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Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
4
Kritische Verbraucherforschung
4
Applied Marketing Science / Angewandte Marketingforschung
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Beiträge zur empirischen Marketing- und Vertriebsforschung
3
Sustainable Management, Wertschöpfung und Effizienz
3
Familienunternehmen und KMU
2
Forschung und Praxis an der FHWien der WKW
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Interaktives Marketing
2
Konsumsoziologie und Massenkultur
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Advances in advertising research
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Applied Marketing Science/Angewandte Marketingforschung
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Business analytics
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Pharmaceutical advertising as a source of consumer self-empowerment : evidence from four countries
Koinig, Isabell
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011429121
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2
Veränderungsintelligenz : agiler, innovativer, unternehmerischer den Wandel unserer Zeit meistern
Baltes, Guido
(
ed.
);
Freyth, Antje
(
ed.
)
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011438148
Saved in:
3
Der öffentliche (Mehr-)Wert von Medien : Public Value aus Publikumssicht
Gonser, Nicole
(
ed.
)
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806119
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4
The impact of the digital consumer's emotional
intelligence
in relation to the moral values promoted in E-Business
Bucur-Teodorescu, Ioana
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012415980
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5
Impacting the sensory experience of products : experimental studies on perceived quality
Cowen-Elstner, Christine
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011792764
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6
Unit pricing : empirical investigations of its influences at the product and retailer levels
Himbert, Lena
-
2016
-
1st edition 2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011450611
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7
Quick Guide Multisensorisches Marketing : wie Sie mit allen Sinnen Ihre Marke stärken
Steiner, Paul
-
2022
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8
Der Glücksspielmarkt aus Nachfragersicht : Erkundung von Konvergenzen bei Online-Gamingprodukten
Teichert, Thorsten
;
Mühlbach, Cordelia
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2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011822700
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9
Der Wert der Markenpersönlichkeit : das Phänomen der strategischen Positionierung von Marken
Weis, Michaela
;
Huber, Frank
-
2000
Persistent link: https://www.econbiz.de/10001431447
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10
Humanoid service robots : customer expectations and customer responses
Merkle, Moritz
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012518172
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