Showing 1 - 10 of 157
Das Buch analysiert die Erfolgsfaktoren ökologischer und sozialer Marken und bietet Einblicke in die Strategien moderner Konzerne, Familien- sowie Sozialunternehmen. Welche Besonderheiten kennzeichnen langfristig erfolgreiche "grüne Marken"? Wie lassen sie sich effektiv entwickeln, steuern und...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012486168
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011334961
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012518541
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012051524
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012299528
Persistent link: https://www.econbiz.de/10014013637
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012649132
Introduction -- Theoretical Background -- Research Design and Methodology -- Case Descriptions of the studied Communities of Practice -- CoPs as Enabler of Organizational Knowledge Creation -- CoPs as Loci of Collective Lead Userness -- CoPs as an Enhancement of Organizations’ Innovative...
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012814800
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011422747