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Buscher, Udo
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Kailer, Daniel
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Lasch, Rainer
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Reinhardt, Ronny
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Schefczyk, Michael
1
Schulz, Philipp
1
Strahringer, Susanne
1
Vogel, Wolfgang
1
Yörür, Haluk
1
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Institution
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Technische Universität Dresden
Springer Fachmedien Wiesbaden
67
IGI Global
56
National Bureau of Economic Research
29
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement <Hamburg>
15
Institut für Technologie- und Innovationsmanagement, Technische Universität Hamburg-Harburg
13
RWTH Aachen
13
Verlag Dr. Kovač
12
Springer-Verlag GmbH
10
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
9
European Association of Agricultural Economists - EAAE
8
Gesellschaft Entwicklung, Konstruktion, Vertrieb
8
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
7
Technische Universität Braunschweig
7
Verlag Dr. Hut <München>
7
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
6
Friedrich-Schiller-Universität Jena
6
HAL
6
IIF - Institut für Industriekommunikation und Fachmedien GmbH / Apprimus Verlag
6
Shaker Verlag
6
Technische Universität <München> / Lehrstuhl für Fördertechnik Materialfluß Logistik
6
Verlag Franz Vahlen
6
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
5
Eric Cuvillier <Firma>
5
Fraunhofer-Institut für Arbeitswirtschaft und Organisation
5
Institut für Werkzeugmaschinen und Betriebswissenschaften <München>
5
Kassel University Press GmbH
5
Universität Stuttgart
5
Österreich / Bundesministerium für Verkehr, Innovation und Technologie
5
Edward Elgar Publishing
4
Eindhoven Centre for Innovation Studies (Ecis), Technische Universiteit Eindhoven
4
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
4
Fraunhofer-Institut für Produktionstechnologie IPT
4
Technische Universität Berlin
4
Technische Universität Hamburg-Harburg
4
Universität <Siegen> / Lehrstuhl für Marketing
4
Universität Mannheim
4
Universität Stuttgart / Institut für Arbeitswissenschaft und Technologiemanagement
4
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
4
CIRP - The International Academy for Production Engineering
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ECONIS (ZBW)
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Rated Tags as a Service-Konzept und Evaluierung
Kailer, Daniel
-
2016
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011471241
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2
Relational and transactional Strategies of external Knowledge Sourcing
Schulz, Philipp
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012605411
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3
Market oriented product platforms : structuring the front-end of flexible platform portfolio development
Yörür, Haluk
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011988343
Saved in:
4
Low-end innovation : an analysis of decision-marketing biases, organizational capabilities, and adoption processes
Reinhardt, Ronny
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011886610
Saved in:
5
Complexity management in variant-rich product development
Vogel, Wolfgang
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012233055
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