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Type of publication
All
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Hochschulschrift
5
Graue Literatur
4
Non-commercial literature
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Aufsatzsammlung
1
Language
All
German
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English
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Author
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Domke, Maxi
1
Göttling, Janine
1
Hilbert, Andreas
1
Hoffmann, Volker
1
Iskhakova, Lilia
1
Kaufmann, Brigitte
1
Pretzsch, Jürgen
1
Schirmer, Frank
1
Schönitz, Marie-Sophie
1
Siems, Florian
1
Stolz-Römmermann, Jana
1
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Institution
All
Technische Universität Dresden
National Bureau of Economic Research
230
Springer Fachmedien Wiesbaden
109
IGI Global
47
HAL
27
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
24
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
21
Edward Elgar Publishing
20
Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit
15
Friedrich-Schiller-Universität Jena
11
Verlag Dr. Kovač
11
American Marketing Association
10
Social Systems Research Institute
10
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
9
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
9
Nomos Verlagsgesellschaft
9
Erasmus Research Institute of Management
8
Harvard Graduate School of Business Administration
8
Springer-Verlag GmbH
8
Universität Mannheim
8
Verlag Franz Vahlen
8
International Labour Organization (ILO), United Nations
7
Metropolis-Verlag für Ökonomie Gesellschaft und Politik GmbH
7
Centre d'Économie de la Sorbonne, Université Paris 1 (Panthéon-Sorbonne)
6
Christian-Albrechts-Universität zu Kiel
6
Deutsche Werbewissenschaftliche Gesellschaft
6
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
6
Max Planck Institute for Demographic Research, Rostock, Germany
6
Universität St. Gallen
6
AMACOM
5
C.E.P.R. Discussion Papers
5
Eric Cuvillier <Firma>
5
European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions
5
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
5
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
5
Information Resources Management Association
5
Institute for the Study of Labor (IZA)
5
RWTH Aachen
5
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
5
Wiley-VCH
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1
Zwischenmenschliche Attraktion und Kommunikation: Interdisziplinäre Ansätze, empirische Studien und Implikationen für das Relationship Marketing
Göttling, Janine
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012745337
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2
Knowledge management for climate change adaptation - a multi-level governance analysis of environmental management in Ethiopia
Domke, Maxi
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012127831
Saved in:
3
From digitalization to broken hearts: Interdisziplinäre Konzepte, Studien und Implikationen für das Relationship Marketing
Schönitz, Marie-Sophie
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012801645
Saved in:
4
Weiterführende Perspektiven der Customer Education : Theorien, empirische Ergebnisse und Implikationen
Stolz-Römmermann, Jana
-
2021
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012620126
Saved in:
5
Development of a causal alumni loyalty model : cross-cultural and cross-gender investigations
Iskhakova, Lilia
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012488489
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