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Technology
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Online availability
All
Undetermined
1
Type of publication
All
Book / Working Paper
4
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
4
Language
All
German
2
English
2
Author
All
Ringle, Christian M.
4
Herstatt, Cornelius
2
Lüthje, Christian
2
Beirau, David
1
Damberg, Svenja
1
Rosenbusch, Jana
1
Schubring, Sandra
1
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Institution
All
Technische Universität Hamburg
Springer Fachmedien Wiesbaden
79
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
26
IGI Global
19
Verlag Dr. Kovač
18
National Bureau of Economic Research
17
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
17
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
15
American Marketing Association
10
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), ERIM is the joint research institute of the Rotterdam School of Management, Erasmus University and the Erasmus School of Economics (ESE) at Erasmus University Rotterdam.
9
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
9
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
8
HAL
8
Nomos Verlagsgesellschaft
8
Erasmus Research Institute of Management
7
Information Resources Management Association
7
Universität Mannheim
7
Facultatea de Administraţie Publică, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA)
6
Harvard Graduate School of Business Administration
6
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
6
RWTH Aachen
6
Springer-Verlag GmbH
6
Universität St. Gallen
6
AMACOM
5
Economics Institute for Research (SIR), Handelshögskolan i Stockholm
5
Fachhochschule Reutlingen / European School of Business
5
Rijksuniversiteit Gent / Faculteit Economie en Bedrijfskunde
5
Shaker Verlag
5
Technische Universität Dresden
5
University of Western Sydney
5
Verlag Franz Vahlen
5
Eric Cuvillier <Firma>
4
Erich-Schmidt-Verlag <Berlin>
4
Fachverlag für Wirtschafts- und Steuerrecht Schäffer <Stuttgart>
4
Faculteit Economie en Bedrijfskunde, Universiteit Gent
4
International Telecommunications Society (ITS)
4
Universität <Göttingen> / Department für Agrarökonomie und Rurale Entwicklung
4
Wiley-VCH
4
College of Business
3
Dipartimento di Economia, Management e Metodi Quantitativi (DEMM), Università degli Studi di Milano
3
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Published in...
All
Kundenmanagement & Electronic Commerce
1
Research
1
Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
1
Schriftenreihe Qualitätsmanagement
1
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ECONIS (ZBW)
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1
Strategisches Zufriedenheitsmanagement im Krankenhaus : eine empirische Analyse der Determinanten der Patientenzufriedenheit unter Berücksichtigung des Einflusses von einweisenden...
Rosenbusch, Jana
-
2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011880385
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2
Consumers᾽ technology and innovation adoption and satisfaction
Schubring, Sandra
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013173569
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3
Strategisches Bankkundenmanagement : eine empirische Reputationsanalyse unter Berücksichtigung genossenschaftlicher Charakteristika
Damberg, Svenja
-
2022
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013465435
Saved in:
4
Which customers pay? : predicting value pre and post sales
Beirau, David
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012107190
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