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Germany
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6
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Digitization
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Knowledge transfer
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Kompetenz
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Organisatorisches Lernen
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Type of publication
All
Book / Working Paper
41
Type of publication (narrower categories)
All
Hochschulschrift
38
Thesis
14
Collection of articles of several authors
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Sammelwerk
3
Aufsatzsammlung
2
Collection of articles written by one author
2
Sammlung
2
Einführung
1
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Language
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German
30
English
12
Author
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Ahn, Heinz
1
Arnegger, Andreas
1
Artelt, Jens
1
Backhaus, Wolfgang
1
Benthaus, Stefan
1
Brüns, Bennet
1
Burkhardt, Jörg
1
Buser, Noora
1
Butschan, Jens
1
Bußwolder, Peter
1
Böckler, Angelika Dorothea
1
Fantapié Altobelli, Claudia
1
Feldschmid, Andreas
1
Galeczka, Julia Sarah
1
Gider, Denise
1
Greiner, Jonas
1
Hahn-Notter, Isabelle G. A.
1
Hanisch, Johannes
1
Hartmann, Max
1
Hellwig, Michael
1
Hennig, Alexander
1
Honerkamp, Jerome
1
Jurowskaja, Ella
1
Kallischnigg, Miriam
1
Kettgen, Kevin J.
1
Knobbe, Florian
1
Krawetzki, Carmen
1
Krikken, Martin
1
Lienert, Juri
1
Niehoff, Phillip
1
Nitz, Katrin M.
1
Oelsnitz, Dietrich von der
1
Sadrieh, Abdolkarim
1
Sarstedt, Marko
1
Schmid-Szybisty, Gregor
1
Spandl, Torsten
1
Spreer, Philipp
1
Sterly, Bianca
1
Stettler, Tatiana R.
1
Thaler, Verena
1
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Verlag Dr. Kovač
Agricultural and Applied Economics Association - AAEA
545
Springer Fachmedien Wiesbaden
261
Department of Agricultural, Food and Resource Economics, Michigan State University
236
Charles H. Dyson School of Applied Economics and Management, Cornell University
188
Department of Agribusiness and Applied Economics, North Dakota State University
147
European Association of Agricultural Economists - EAAE
146
International Association of Agricultural Economists - IAAE
144
Southern Agricultural Economics Association - SAEA
134
Department of Agricultural and Consumer Economics, University of Illinois at Urbana-Champaign
123
American Marketing Association
119
Economic Research Service, Department of Agriculture
111
African Association of Agricultural Economists - AAAE
99
NCR-134 Conference on Applied Commodity Price Analysis, Forecasting, and Market Risk Management
97
Australian Agricultural and Resource Economics Society - AARES
95
Volkswirtschaftliche Fakultät, Ludwig-Maximilians-Universität München
95
Department of Applied Economics, College of Agricultural, Food, and Environmental Sciences
94
IGI Global
90
Université Paris-Dauphine (Paris IX)
81
Office of the Chief Economist, Department of Agriculture
72
Edward Elgar Publishing
57
Department of Agricultural & Applied Economics, University of Wisconsin-Madison
51
Department of Agricultural and Resource Economics, University of California-Berkeley
47
HAL
45
International Livestock Research Institute (ILRI), Consultative Group on International Agricultural Research (CGIAR)
45
Sociedade Brasileira de Economia e Sociologia Rural - SOBER
41
Western Agricultural Economics Association - WAEA
40
National Bureau of Economic Research
39
Books on Demand GmbH <Norderstedt>
37
European Society for Opinion and Marketing Research
34
Food Industry Center, College of Agricultural, Food, and Environmental Sciences
33
International Monetary Fund (IMF)
31
OECD
31
Agricultural and Food Policy Center (AFPC), Department of Agricultural Economics
30
Fördergesellschaft Marketing an der Universität Augsburg
30
Erasmus Research Institute of Management (ERIM), Erasmus Universiteit Rotterdam
29
Zwick Center for Food and Resource Policy, Department of Agricultural and Resource Economics
29
Haufe-Lexware GmbH & Co. KG
28
Springer-Verlag GmbH
27
Department of Agricultural and Resource Economics, University of Maryland
26
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Schriftenreihe Innovative betriebswirtschaftliche Forschung und Praxis
12
Schriftenreihe Merkur : Schriften zum innovativen Marketing-Management
5
Schriftenreihe Strategisches Management
5
Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten
4
Schriftenreihe Nachhaltigkeits-Management : Studien zur nachhaltigen Unternehmensführung
3
Schriftenreihe Personalwirtschaft
2
Schriftenreihe zum Business Development
2
Diskussionsbeiträge zu Marketing und Vertrieb : Schriftenreihe der FHDW Hannover
1
Geographica : Schriftenreihe Geowissenschaften und Geographie
1
Schriftenreihe Agrarwissenschaftliche Forschungsergebnisse
1
Schriftenreihe Gesundheitsmanagement und Medizinökonomie
1
Schriftenreihe Schriften zum Handels- und Gesellschaftsrecht
1
Schriftenreihe Schriften zur Arbeits-, Betriebs- und Organisationspsychologie
1
Schriftenreihe Studien zur Umweltpolitik
1
Schriftenreihe innovatives Dienstleistungsmanagement
1
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The organizational response to remote service delivery : a
competence
-based exploration of remotability in the capital goods sector
Krikken, Martin
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2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012522777
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2
Firm-level strategic orientation and performance : a synthesis and extension of the knowledge base on entrepreneurial, market and learning orientation
Stettler, Tatiana R.
-
2015
Persistent link: https://www.econbiz.de/10013432280
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3
Marketing
für Elektromobilität
Hennig, Alexander
(
ed.
)
-
2020
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012228057
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4
Zielgruppenorientiertes
Marketing
im Pferdesport : Perspektiven für Reitanbieter und Pferdebetriebe
Wiegand, Katharina
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011689013
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5
Die (Re-)Positionierung des
Marketing
- Führungsleitbild oder Abteilung? : qualitativ- und quantitativ-empirische Analysen zu den Rollen von Marktorientierung und Marketingabteilun...
Benthaus, Stefan
-
2018
-
[1. Auflage]
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011882331
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6
Absorptive capacity 2.0: the link between knowledge and innovation in firms
Buser, Noora
-
2019
Persistent link: https://www.econbiz.de/10012522776
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7
The sustainable use of non-timber forest products in the context of rural western Nepal : merging capabilities and livelihoods
Lienert, Juri
-
2017
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011629097
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8
Dynamic Capabilities in Zeiten der Digitalisierung : eine Untersuchung von Fähigkeitsmustern und Barrieren bei diskontinuierlichen Veränderungen
Knobbe, Florian
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2020
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9
Qualitätskriterien für den Entstehungsprozess von kompetenzbasierten Anforderungen im Rahmen des Kompetenzmanagements in Forschungs- und Entwicklungsbereichen eines Großkonzerns
Böckler, Angelika Dorothea
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2018
Persistent link: https://www.econbiz.de/10011806706
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10
Kompetenzfreisetzung im Unternehmen : ein stärkenorientiertes Instrument als Beitrag zum Aufbau eines gesunden und leistungsstarken Unternehmens
Kettgen, Kevin J.
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2019
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